Google AdWords 2022 | WEBSTART TEAM REVIEW
Ըստ Անդրեի, Google AdWords-ը տալիս է 3 գլխավոր առավելություն՝
Թվային աշխարհը փոփոխվում է կայծակնային արագությամբ։ Եվ եթե շատերի համար մինչ օրս չկա տարբերություն Яндекс և Google որոնողական համակարգերի միջև, ապա մասնագետները վաղուց գիտեն, որ դրանք երկու տարբեր ալգորիթմներով հարթակներ են։ Այսօր թե’ Яндекс և թե’ Google գովազդ տեղադրելն ունի իր օգուտները՝ կախված երկրից և թիրախային լսարանից։ Անդրեի հետ խոսելու ենք հենց Google-ում գովազդ միացնելու նրբությունների մասին։ Անդրեին կհիշես SEO-ի մասին այս նյութից։
Հարմարության տեսանկունից՝ յուրաքանչյուրն ինքն է որոշում, թե որ հարթակից օգտվի։ Երկուսն էլ ունեն բազմաթիվ գործընկերներ, որոնք ևս ցուցադրում են իրենցից գնված գովազդները։ Հետևաբար, նկատվելու մեծ հավանականություն կա։
- Վճարել գովազդի համար, որը վստահ ես, որ հաճախորդդ տեսնում է և քլիք անում վրան։
- Շնորհիվ բանալի բառերի՝ գովազդը ցուցադրվում է հենց այն օգտատիրոջը, ով տվյալ ապրանքը կամ ծառայությունը փնտրել է։
- Կոնվերսիաների թիվը՝ այն բարձր է, եթե ճիշտ գովազդ ես միացնում։
Google Ads-ի վերջին թարմացումները և գովազդային աշխարհի որոշ նրբություններ
2022-ի սկզբում Google-ը հայտարարություն արեց, ըստ որի, գովազդի ցուցադրությունների մեջ մեծ փոփոխություններ էին սպասվում։ Այս ամենը հիմնավորում են նրանով, որ մարդկանց տեղեկություն փնտրելու եղանակներն ու ձևերը ևս փոխվում են, ինչին պետք է հարմարվել։ Այդ տեսանկյունից՝ responsive search ads-ը, որը եկել է փոխարինելու expanded text ads-ին, շատ ավելի կենտրոնացված է օգտատերերի պահանջներին։
Հիշեցնենք, որ ս.թ. հունիսի 30-ից ի վեր այդ գովազդները խմբագրել չես կարող։ Չնայած նրան, որ շարունակելու ես ստանալ հաշվետվություններ՝ փոփոխություններն այլևս անհասանելի են լինելու։ Բացառություն են միայն «կանգնեցնել», «դադարեցնել» և «շարունակել» ֆունկցիաները։
Անդրեն կարծում է, որ պետք չէ հուսահատվել, քանի որ ցանկցած փոփոխություն թվային աշխարհում տանում է զարգացման և ոլորտի բարելավմանը։ Դա օգնում է գտնել նոր լուծումներ, բացելով մասնագետների առաջ նոր դռներ՝ ավելի լավ հնարավորություններով։
Եվ այսպես, Անդրեն կիսվում է մի քանի զգուշացումներով, որոնց հետևելը կօգնի քեզ ավելի արդյունավետ տեղադրել գովազդ google-ում։
- Զգուշացումները
Օրինակ, եթե գովազդային հաշվին գալիս է zero impressions alarm, այսինքն՝ այն ոչ մեկ չի տեսել, ապա հավանաբար կա խնդիր հենց հաշվի հետ։ Պետք է հետևողական լինել նաև error alert-ների ցուցակին, որը պարբերաբար կուղարկվի էլ.փոստիդ։ Համակարգը մշտապես ստուգում և թարմացված է պահում այն։
- Բանալի բառերը
Negative keyword-ներն ունեն իրենց ուրույն տեղը, երբ որոշում ես տեղադրել կոնտեքստային գովազդ google-ում։ Անդրեն զգուշացնում է, որ, պատահում է, որ դրանք կոնֆլիկտի պատճառ են հանդիսանում։ Դա ևս պետք է ստուգել։ Որոշ բանալի բառեր կարող են բլոկավորել օգտատերերի ճիշտ թիրախավորած traffic-ը։
- Bidding-ը
24 hour bidding schedule-ը հնարավորություն է տալիս անընդհատ վերանայել ինտերնետ գովազդն օրը 24 անգամ և ընտրել լավագույն գինը քլիքի համար՝ համեմատելով դրանք իրար հետ։ Սովորաբար, երբ չես օգտվում տվյալ scheduling-ի հնարավորությունից, դա կարող ես անել օրական 6 անգամ։ Ինչպես նաև կարևոր է օգտագործել mobile bid modifier-ը, որպեսզի ունենաս նաև լավագույն գինը՝ բջջային հեռախոսների օգտատերերի համար։
Բոնուս Անդրեի կողմից։ Սեզոնային բիզնեսի դեպքում կարող ես նաև օգտագործել weather bid modifier-ը՝ հատուկ API-ի միջոցով։
Եվ իհարկե, Անդրեն հորդորում է հատկապես շատ online գովազդներ միացնելու դեպքում պահել հաշվի հիգիենան։ Այն է՝ անջատել քիչ արդյունավետությամբ (ցածր CTR-ով) գովազդները, դադարեցնել առանց ակտիվ բանալի բառերի գովազդները, հանել առանց impression-ների բանալի բառերը։ Այս ամենը կրկնել պարբերաբար, ստուգումներ կատարելով ամեն օր։ Ցանկացած առցանց գովազդի արդյունավետություն կախված է նաև նման մանրուք թվացող քայլերից։
Եթե ընկերության ներկայացուցիչ ես կամ ունես սեփական ձեռնարկություն և ցանկանում ես միացնել google գովազդ ձեր կայքում, ապա կապ հաստատիր մեզ հետ, մեր մասնագետները սիրով կօգնեն։