Կայքի SEO աուդիտ
Եթե ունես կայք, որը պետք է հայտնվի որոնողական համակարգի TOP-ում, ապա պարզապես վեբ կայքի աուդիտը բավարար չէ: SEO առաջխաղացումը մասնագիտական կոմպլեքս մոտեցում է պահանջում:
Նախքան կայքի SEO առաջխաղացմանն անցնելը, հարկավոր է վելրուծել դրա ներկայիս աշխատանքը և տեսնել, թե ինչ թույլ և ուժեղ կետեր կան, որպեսզի հետագայում մասնագետն աշխատի հենց այդ կետերի բարելավման վրա և ընդգծի ուժեղ կողմերը։ SEO աուդիտն անհրաժեշտ միջոց է նաև մարէեթինգային հետագգա առաջխացացման համար, քանի որ այն բացահայտում է բառացիորեն ամեն ինչ կայքի մասին։
Ի՞նչ է մտնում SEO աուդիտի մեջ
1․ Տեխնիկական աուդիտ
2․ Կայքի կազմության աուդիտ
3․ Քոնթենթ աուդիտ
4․ Օգտագործման հարմարության (usability) աուդիտ
5. Օգտատերերի վարքագծի աուդիտ
Այս ամենն արվում է հատուկ գործիքներով՝ Ahrefs, Sемrush և շատ այլ տարբեր կիրառություն ունեցող ծրագրերով, որոնք թույլ են տալիս մանրամասն պատկերացում կազմել և ազդել վերոնշյալ գործոնների վրա։
SEO առաջխաղացմամբ զբաղվել ուղղակի անհնար է միչև չպարզվեն խնդիրները, քանի որ ranking factor-ները շատ են և բավականին խորքային։ Առկա խնդիրների պատճառով միգուցե չստացվի անգամ ինդեքսացիա անցնել, ինչը նշանակում է, որ գուգլի որոնողական համակարգը կայքդ չի գտնի։ Հետևաբար, անիմաստ է դառնում ունենալ որևէ բիզնես կայք։Այնպես որ, պետք է այս հատվածին ուշադիր հետևել և կատարել մանրակրկիտ աշխատանք։