Google-ում գովազդի տեղադրում
Ավելի հաճախ՝ Google Ads կոչվող համակարգում կարող եք կոնտեքստային գովազդ տեղադրել։ Այն կերևա Google-ում և գործընկեր կայքերում, որոնք 2 միլլիոնից ավել են (օրինակ՝ Youtube, Gmail)։ Վերջիններից կարող եք ինքնուրույն ընտրել, թե որ կայքում երևա ձեր գովազդը․ այդպես ավելի հեշտ կլինի վերլուծել դրա էֆեկտիվությունը։
Գովազդային գրառումը, կայքի քոնթենթի պես, պետք է մատուցվի որակով (օրինակ՝ անսխալ տեքստ), որպեսզի որոնման համակարգում առաջին հորիզոնականներում հայտնվի։ Եթե ցանկանում եք, որ ձեր տեղադրած գովազդն ընդունվի և ցուցադրվի Google AdWords-ով, պետք է պահպանեք որոշակի կանոններ, ըստ որոնց՝ հայտարարությունը՝
1․ Սկսվում է վերնագիր-հղումով
2․ Հաջորդիվ նշվում է կայքի հասցեն
3․ Ապա` գովազդային գրառումն է (3-4 տող, ամեն տողում՝ մոտ 30 սիմվոլ)
2․ Քլիքի մեծ վարկանիշ ունեցող բառերով
3․ Ցանկացած վեբ կայքի URL կոդով Սակայն միայն բանալի բառերը բավական չեն։ Առաջին հորիզոնականներում հայտնվելու համար կարևոր է հաշվարկել նաև յուրաքանչյուր օգտատիրոջ կատարած քլիքի արժեքը (CPC/Cost-Per-Click)։ Google Ads-ը հնարավորություն է տալիս նաև վճարել դիտումների դիմաց (CPM/Cost-Per-Thousand Impressions)։ Google Ads Editor ծրագրով կարող եք տեսնել հաշվետվություններն ու ղեկավարել ձեր գովազդի եկամուտն ու փոփոխել այլ նրբություններ․ հավելվածն անվճար է։ Սակայն առանց փորձարկումների, անմիջապես արդյունք ստանալ հնարավոր չէ։ Եթե ռիսկի դիմելու ժամանակ և ցանկություն չունեք, մեր ընկերության մասնագետները կարող են օգնել ձեզ տեսնել արդյունքն առաջին իսկ գովազդից։ Google-ը գերազանցում է իր լսարանով բոլոր նմանատիպ որոնողական համակարգերին: Այստեղ կարելի գտնել ցանկացած թիրախային լսարան և միացնել ինտերնետային գովազդ:
2․ Հաջորդիվ նշվում է կայքի հասցեն
3․ Ապա` գովազդային գրառումն է (3-4 տող, ամեն տողում՝ մոտ 30 սիմվոլ)
Google Adwords բանալի բառեր
Ինչ վերաբերում է բանալի բառերին, համակարգը դրանք հուշում է։ Կա անհրաժեշտ բանալիները գտնելու 3 եղանակ՝ 1․ Փնտրած բառերով2․ Քլիքի մեծ վարկանիշ ունեցող բառերով
3․ Ցանկացած վեբ կայքի URL կոդով Սակայն միայն բանալի բառերը բավական չեն։ Առաջին հորիզոնականներում հայտնվելու համար կարևոր է հաշվարկել նաև յուրաքանչյուր օգտատիրոջ կատարած քլիքի արժեքը (CPC/Cost-Per-Click)։ Google Ads-ը հնարավորություն է տալիս նաև վճարել դիտումների դիմաց (CPM/Cost-Per-Thousand Impressions)։ Google Ads Editor ծրագրով կարող եք տեսնել հաշվետվություններն ու ղեկավարել ձեր գովազդի եկամուտն ու փոփոխել այլ նրբություններ․ հավելվածն անվճար է։ Սակայն առանց փորձարկումների, անմիջապես արդյունք ստանալ հնարավոր չէ։ Եթե ռիսկի դիմելու ժամանակ և ցանկություն չունեք, մեր ընկերության մասնագետները կարող են օգնել ձեզ տեսնել արդյունքն առաջին իսկ գովազդից։ Google-ը գերազանցում է իր լսարանով բոլոր նմանատիպ որոնողական համակարգերին: Այստեղ կարելի գտնել ցանկացած թիրախային լսարան և միացնել ինտերնետային գովազդ: