design-studio-armenia

Լոգոտիպերի պատրաստում

Պատրաստում ենք ընկերության լոգոտիպ զրոյից՝ անսահմանափակ օրինակներով: Ստանալ Առաջարկ
Լոգոտիպի պատրաստման

Սակագներ

hover-design
LITE

•Բրիֆինգ

•Մրցակիցների վերլուծություն

•Գույների ընտրություն

•Լոգոտիպի կոնցեպտավորում

•1 ունիկալ լոգոտիպ, առանց փոփոխությունների հնարավորության

•Լոգոտիպի արտաբերման տարբերակներ ըստ չափերի

•Լոգոտիպի 3 տարբերակ

 

105.000 ֏ Ստանալ առաջարկ
hover-design
STANDART

•Բրիֆինգ

•Մրցակիցների վերլուծություն

•Գույների ընտրություն

•Տառատեսակի ընտրություն

•Լոգոտիպի կոնցեպտավորում

•1 ունիկալ լոգոտիպ, 5 փոփոխության հնարավորության

•Լոգոտիպի արտաբերման տարբերակներ ըստ չափերի

•Լոգոտիպի 5 տարբերակ

 

190.000 ֏ Ստանալ առաջարկ
hover-design
MEDIUM

•Բրիֆինգ

•Մրցակիցների վերլուծություն

•Գույների ընտրություն

•Տառատեսակի ընտրություն

•Լոգոտիպի կոնցեպտավորում

•3 ունիկալ լոգոտիպ, 7 փոփոխության հնարավորության

•Լոգոտիպի արտաբերման տարբերակներ ըստ չափերի

•Լոգոտիպի 7 տարբերակ

•Խորհրդատվություն լոգոտիպի օգտագործման վերաբերյալ կրիչների վրա (բաժակ, այցեքարտ, գրիչ, ծրար և այլն)

 

360.000 ֏ Ստանալ առաջարկ

ՎԵՐՋԻՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐ

Load more

Պատվիրել լոգոտիպ

Լոգոտիպն այն գրաֆիկական նշանն է, որն առանձնացնում է ձեր ընկերությունը բազմաթիվ նույն ծառայությունները մատուցողներից։ Այն պատվիրելիս, պետք է նկատի ունենալ, որ հետագայում փոխելը հնարավոր է միայն ռեբրենդինգի դեպքում, ինչը բավականին բարդ պրոցես է և հնարավոր է նույնիսկ ազդի բրենդի ճանաչելիության վրա։

Նախքան լոգոտիպ պատվիրելը՝ չկրկնվելու համար, ցանկալի է ուսումնասիրել մրցակից ընկերությունների կորպորատիվ ոճը։ Ընդհանրացնենք մի քանի կետ, որի վրա պետք է ուշադրություն դարձնել լոգոտիպ պատվիրելիս։

1․ Այն պիտի անդրադարձնի ձեր ընկերության փիլիսոփայությունը
2․ Պիտի լինի հիշվող
3․ Պետք է հասկանալի լինի ոչ միայն ձեզ
4․ Պետք է օրիգինալ լինի

Եթե աշխատեք արդեն փորձված մասնագետների հետ, ապա հեշտ կլինի ստանալ այն, ինչ ցանկանում եք։ Սակայն հասնել ցանկալի արդյունքի հնարավոր է նաև ծանոթանալով նոր ընկերությունների  աշխատանքներին և պարզ բացատրելով, թե ինչ եք պատկերացնում։

Տարբերանշանը կորպորատիվ ոճի բաղադրիչներից է, հետևաբար այստեղ ևս կան թրենդներ, որոնք հաշվի առնելով կարելի է գրավել թիրախային (կամ նոր) լսարանի ուշադրությունը։

Հազարավոր ծրագրեր կան, որոնցով հնարավոր է հաշված րոպեներում պատրաստել լոգոտիպ, սակայն դա մասնագիտական մոտեցում չէ։ Այս ամենը հաշվի առնելով, մեր դիզայներներն առաջարկում են անսահմանափակ քանակությամբ փորձնական տարբերակներ, մինչև միասին չգտնեք ձեզ համար իդեալականը։

Ֆիրմային տարբերանշանը գործածվում է գրեթե ամեն տեղ (արտադրանքի վրա, ֆոտոներին, սոց․ցանցերում՝ որպես գլխավոր նկար կամ ետնանկար և այլն), այն պիտի հարմար լինի տարբեր չափսերի դարձնել, առանց սկզբնական տեսքն աղավաղելու։

Կարևոր մի փաստ ևս՝ լոգոտիպը պետք է չկորցնի իր կոնցեպտը և՛ դետալներով և՛ ընդհանուր զննելիս։

View Hide