Պատվիրել լոգոտիպ
Տարբերվող լոգոտիպի պատրաստում ծառայությունն օգնում է մի հայացքից հասկանալ բրենդի առաքելությունն ու նպատակները: Այն լավագույն ֆիրմային ոճի կարևոր հիմնաքարն է:
Լոգոտիպն այն գրաֆիկական նշանն է, որն առանձնացնում է ձեր ընկերությունը բազմաթիվ նույն ծառայությունները մատուցողներից։ Այն պատվիրելիս, պետք է նկատի ունենալ, որ հետագայում փոխելը հնարավոր է միայն ռեբրենդինգի դեպքում, ինչը բավականին բարդ պրոցես է և հնարավոր է նույնիսկ ազդի բրենդի ճանաչելիության վրա։
Նախքան լոգոտիպ պատվիրելը՝ չկրկնվելու համար, ցանկալի է ուսումնասիրել մրցակից ընկերությունների կորպորատիվ ոճը։ Ընդհանրացնենք մի քանի կետ, որի վրա պետք է ուշադրություն դարձնել լոգոտիպ պատվիրելիս։
1․ Այն պիտի անդրադարձնի ձեր ընկերության փիլիսոփայությունը
2․ Պիտի լինի հիշվող
3․ Պետք է հասկանալի լինի ոչ միայն ձեզ
4․ Պետք է օրիգինալ լինի Եթե աշխատեք արդեն փորձված մասնագետների հետ, ապա հեշտ կլինի ստանալ այն, ինչ ցանկանում եք։ Սակայն հասնել ցանկալի արդյունքի հնարավոր է նաև ծանոթանալով նոր ընկերությունների աշխատանքներին և պարզ բացատրելով, թե ինչ եք պատկերացնում։ Տարբերանշանը կորպորատիվ ոճի բաղադրիչներից է, հետևաբար այստեղ ևս կան թրենդներ, որոնք հաշվի առնելով կարելի է գրավել թիրախային (կամ նոր) լսարանի ուշադրությունը։ Հազարավոր ծրագրեր կան, որոնցով հնարավոր է հաշված րոպեներում պատրաստել լոգոտիպ, սակայն դա մասնագիտական մոտեցում չէ։ Այս ամենը հաշվի առնելով, մեր դիզայներներն առաջարկում են անսահմանափակ քանակությամբ փորձնական տարբերակներ, մինչև միասին չգտնեք ձեզ համար իդեալականը։ Ֆիրմային տարբերանշանը գործածվում է գրեթե ամեն տեղ (արտադրանքի վրա, ֆոտոներին, սոց․ցանցերում՝ որպես գլխավոր նկար կամ ետնանկար և այլն), այն պիտի հարմար լինի տարբեր չափսերի դարձնել, առանց սկզբնական տեսքն աղավաղելու։ Կարևոր մի փաստ ևս՝ լոգոտիպը պետք է չկորցնի իր կոնցեպտը և՛ դետալներով և՛ ընդհանուր զննելիս։
2․ Պիտի լինի հիշվող
3․ Պետք է հասկանալի լինի ոչ միայն ձեզ
4․ Պետք է օրիգինալ լինի Եթե աշխատեք արդեն փորձված մասնագետների հետ, ապա հեշտ կլինի ստանալ այն, ինչ ցանկանում եք։ Սակայն հասնել ցանկալի արդյունքի հնարավոր է նաև ծանոթանալով նոր ընկերությունների աշխատանքներին և պարզ բացատրելով, թե ինչ եք պատկերացնում։ Տարբերանշանը կորպորատիվ ոճի բաղադրիչներից է, հետևաբար այստեղ ևս կան թրենդներ, որոնք հաշվի առնելով կարելի է գրավել թիրախային (կամ նոր) լսարանի ուշադրությունը։ Հազարավոր ծրագրեր կան, որոնցով հնարավոր է հաշված րոպեներում պատրաստել լոգոտիպ, սակայն դա մասնագիտական մոտեցում չէ։ Այս ամենը հաշվի առնելով, մեր դիզայներներն առաջարկում են անսահմանափակ քանակությամբ փորձնական տարբերակներ, մինչև միասին չգտնեք ձեզ համար իդեալականը։ Ֆիրմային տարբերանշանը գործածվում է գրեթե ամեն տեղ (արտադրանքի վրա, ֆոտոներին, սոց․ցանցերում՝ որպես գլխավոր նկար կամ ետնանկար և այլն), այն պիտի հարմար լինի տարբեր չափսերի դարձնել, առանց սկզբնական տեսքն աղավաղելու։ Կարևոր մի փաստ ևս՝ լոգոտիպը պետք է չկորցնի իր կոնցեպտը և՛ դետալներով և՛ ընդհանուր զննելիս։