SMM առաջխաղացում
SMM առաջխաղացում պատվիրելը նախ և առաջ նշանակում է ունենալ մարքեթոլոգ, ով կհասկանա, թե որ սոց.կայքն է անհարաժեշտ հենց քո բիզեսին: Ֆեյսբուքում, Ինստագրամում, Youtube, Tik-Tok, Linkdin տանդարտ հրապարակումները և թարգեթինգային գովազդը ոչ մի օգուտ չեն տա, եթե թիրախային լսարանդ այնտեղ չէ:
Սոցիալական Մեդիա Մարքեթինգն (SMM / Social Media Marketing) օգտագործելով սոցիալական ցանցերի ռեսուրսները, ապահովում է ձեր ձեռնարկության առաջխաղացումը։ Այն ձեր բիզնեսն ավելի կենդանի և հաճախորդներին մոտ է
դարձնում։
SMM-ը կարող է օգտակար լինել քեզ թե՛ վեբ կայքի առկայության և թե՛ դրա բացակայության դեպքում։
Եթե կայք ունես, այն հնարավորություն է տալիս սոց․ցանցերից թրաֆիք ապահովել։ Իսկ եթե չունես՝ սա միջոց է հայտնի դարձնել բրենդն ամբողջ աշխարհում և թիրախավորելով լսարանը, պոտենցիալ հաճախորդներին դարձնել մշտական։
SMM մասնագետի գործառույթներն են՝
1․ Բիզնեսի բազմակողմանի վերլուծություն
2․ Թիրախային լսարանի բացահայտում
3․ Ճիշտ թիրախավորում
4․ Քոնթենթ պլանի մշակում և համաձայնեցում
5․ Հրապարակումների համար նյութերի գեներացում
6․ Հրապարակումներ
7․ Հետադարձ կապ օգտատերերի հետ ընկերության անունից (նամակներ,
մեկնաբանություններ)
8․ Աշխատանքի էֆեկտիվության մասին վերլուծություն
9․ Հաշվետվությունների պարբերական տրամադրում
Գոյություն ունեն գործիքներ էջերի անալիտիկայի համար, որոնք հաշվի են առնում այնպիսի գործոններ, ինչպիսիք են՝
1․ Հետևորդների թվի աճը/նվազումը
2․ Հրապարակումների դիտումները
3․ Էջում օգտատերերի միջին անցկացրած ժամանակը
4․ Օգտատերերի ակտիվությունը
5․ Գովազդի էֆեկտիվությունը
Facebook և Instagram էջերը տրամադրում են հիմնական տեղեկատվությունը, սակայն գործիքներ օգտագործելով, աշխատանքն ավելի արագ և համակարգված է լինում։
Բիզնես էջերի համար ամենատարածված սոց․կայքերեն են՝ Facebook-ն, Instagram-ը, Pinterest-ը, TikTok-ը, Linkedin-ը, Vkontakte-ն։ Սակայն, հաշվի առնելով տարածքային առանձնահատկությունները, կան նաև այլ կայքեր, ավելի նեղ լսարանով։ Պետք է պարզապես հասկանալ ձեր բիզնեսի թիրախային լսարանի պահանջներն ու առանձնահատկությունները։
SMM-ը գործիք է, որը ստեղծված է նախ և առաջ բիզնեսում վաճառք ապահովելու համար։ Հետևաբար, ձեր ընտրած մասնագետը պետք է հետևի համաշխարհային նորություններին և ապահովի ընկերության թրենդային լինելը։