Կորպորատիվ կայքերի ստեղծում
Ունենալ լավ աշխատող կորպորատիվ կայք ՝ նշանակում է գրագետ արված թվային մարքեթինգի հետ միասին ապահովել բիզնեսի առաջխաղացում և կազմակերպության ճանաչելիությունն ամբողջ աշխարհով։
Կայքի այս տեսակի անվան ծագումը՝ կորպորատիվ , արդեն իսկ բացահայտում է դրա նշանակությունը։
Կորպորատիվ կայքն իդեալական տարբերակ է ձեզ համար, եթե խոշոր ձեռնարկատեր եք։ Այն պետք է հաճախորդին ներկայացնի կորպորատիվ ոճն ամբողջությամբ՝ առանց հոգնեցնելու։
Որպես կայքերի տեսակների մեջ ամենածավալուներից մեկը, այն պահանջում է մասնագիտական պատրաստվածություն, ճաշակ և փորձ։ Հարկավոր է վստահ լինել, որ մասնագետը կոմպետենտ կգտնվի և կորպորատիվ կայքի ստեղծման աշխատանքին կմոտենա պատասխանատվությամբ։
Նման մասնագետի գործառույթներն են՝
1․ Ծանոթանալ տվյալ բիզնեսի շուկային
2․ Սերտ համագործակցել պատվիրատուի հետ, ծանոթանալով նաև վերջինիս նախասիրություններին
3․ Հաշվի առնել ընկերության թիրախային լսարանն իր պահանջներով
4․ Ապահովել կորպորատիվ կայքի ճիշտ և հարմար դասավորվածությամբ ux/ui դիզայն․ ոչ միայն կոճակների ու հրամանների, այլ նաև կայքում տեղ գտած նյութերի համար
5․ Համատեղել կայքի հարմարությունն ու ներկայանալի տեսքը, հաշվի առնելով ամեն մանրուք
Այս վեբկայքի առավելություններից մեկն այն է, որ այն կարող է ամբողջությամբ արտացոլել ձեր բրենդը թե՛ իր կորպորատիվ ոճով և թե՛ մատուցվելիք ծառայություններով ու տեսականիով։ Ինչպես նաև նախկինում կատարված աշխատանքներով։
Սակայն կորպորատիվ կայքն, առավելությունների հետ մեկտեղ, նաև պարտավորեցնում է, որպեսզի՝
1․ Թարմացումներն արվեն ժամանակին, այսինքն՝ ամեն նորամուծություն ձեր բիզնեսում, միաժամանակ պիտի տեղ գտնի նաև կայքում։ Կորպորատիվ կայքը չպիտի կորցնի ակտուալությունը։
2․ Այն հեշտ լինի գտնել որոնողական համակարգում։ Օգտատերերի ճնշող մեծամասնությունը մուտք է գործում առաջին էջերում տեղակայված կայքեր, հետևաբար, դրանք ավելի մրցունակ են։
Կորպորատիվ կայքից կախված է ձեր ձեռնակության կորպորատիվ իմիջն ու մրցունակությունը։ Վստահելով այդ աշխատանքը մեզ, դուք ձեզ համար ազատ ժամանակ եք շահում զբաղվել ձեր ձեռնարկության համար կենսական կարևորության այլ հարցերով։