Գովազդի տեղդրում YandexDirect-ում
Яндекс-ը Google-ի նման առանձին որոնողական համակարգ է, որն աշխատում է իր ալգորիթմներով: Տարբերվում են նաև համակարգերի օգտատերերը: Այդ իսկ պատճառով ինտերնետային գովազդները ևս առանձին գործիքներով են միացնում:
Կոնտեքստային գովազդի տեսակ է Яндекс որոնման համակարգում և գործընկեր կայքերում (РсЯ/Рекламная сеть Яндекса)։ Տեղադրելով ձեր գովազդն այստեղ, դուք վճարում եք օգտատիրոջ կատարած 1 քլիքի համար (Pay-Per-Click)։ Այսինքն` այն դեպքում, երբ նա անցում է կարարում կայք։ Հատևաբար, մանրամասն և ճիշտ թիրախավորումը Яндекс.Директ-ում ամենակարևոր դերն է կատարում։ Հակառակ դեպքում, դուք պարզապես գումար կվատնեք։
Նաև շատ կարևոր է ճիշտ բանալի բառեր ընտրել։ Директ-ը հնարավորություն է տալիս բացառել այն բանալիները, որոնցով չեք ուզում հաճախորդ գրավել։ Դրանք կոչվում են մինուս բառեր։
Գովազդի արդյունավետությունը կախված է նաև ձեր ընկերության կայքի UX/UI դիզայնից, քանի որ հնարավոր է համակարգից ձեր կայք մուտք գործողները չդառնան հաճախորդ վերջինիս անհարմարությունից, կամ դանդաղ բեռնվելու հետևանքով, իսկ օգտատիրոջ կատարած քլիքի գումարն արդեն գանձվել է։
Նման և այլ թյուրիմացություններից խուսափելու համար, հարկավոր է օգտագործել Яндекс.Метрика գործիքը։ Այն, բացի գովազդի ամբողջական վերլուծությունից, նաև հնարավորություն է տալիս տեսնել, թե օգտատերն ինչ ճանապարհ է անցել, ինչ հրամաններ է կատարել և ինչու՞ չի կատարել գնում կատարելու հրամանը։
Համակարգը հնարավորություն է տալիս ստեղծել տուրբո-կայք Яндекс-ի շրջանակներում, եթե չունեք վեբ կայք, կամ այն դեռ պատրաստ չէ, որով ձեր ընկերությունը կներկայանա որոնման դաշտում։
Նյութի սկզբում նշված РсЯ-ն բաններային գովազդի տեսակ է, որն ունի ձեր գովազդը ցուցադրելու մի քանի եղանակ՝
1․ Վարքագծային
2․ Թեմատիկ
3․ Ռեթարգեթինգ
1․ Երբ համակարգը հիշում է օգտատիրոջ կատարած հարցումներն ու դրանից հետո մուտք գործած կայքերը և հետագայում առաջարկում նմանատիպ ծառայություններ։
2․ Տվյալ գովազդի կարգավորումներից, թիրախային լսարանի վարքագծից և այլ տեղեկություններից արված վերլուծությունների հիման վրա օգտատերերին առաջարկում են անհրաժեշտ ծառայություններ։
3․ Կայք մուտք գործած, ծառայություններից մի անգամ արդեն օգտված հաճախորդներին կրկրին գրավելու միջոց է։ Հիմնականում այսպես հաճախորդը դառնում է մշտական։
РсЯ-ն, փաստացի, ավելի նեղ ուղղորդված բաններային գովազդ է։
Իրականում, որ տեսակի գովազդն էլ ընտրեք, դրա արդյունավետությունը կախված է ճիշտ նախապատրաստական աշխատանքներ տանելուց։