SEO Առաջխաղացում

Կբարձրացնենք կայքիդ վարկանիշը որոնողական համակարգերում՝ ապահովելով բարձր հորիզոնականներ:

Տևողություն
1 Ամիս
Արժեքը սկսած
140,000֏
SEO Առաջխաղացում | Webstart

ԻՆՉՊԵ՞Ս ԵՆՔ ԱՇԽԱՏՈՒՄ

Մենք համատեղում ենք ոլորտի փորձը նորարարական մտածողության հետ՝ մշակելու հարմարեցված լուծումներ՝ ձեր բիզնեսի եզակի մարտահրավերները միասին հաղթահարելու համար։

Marketing Process Webstart
Digital Marketing Process Mobile Webstart
ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ
ԿԱԶՄՈՒՄ
ՔՈՆԹԵՆԹԻ
ՊԱՏՐԱՍՏՈՒՄ
ՇՈՒԿԱՅԻ
ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ
ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ
ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐ
ԳՈՎԱԶԴԱՅԻՆ
ԱՐՇԱՎՆԵՐ
Ինչո՞ւ վստահել մեզ
Ծանոթացիր մեզ հետ աշխատելու առավելություններին
Իմացիր, թե ինչպես անհատական լուծումները կարող են օգնել քո բիզնեսին

Կայքերի SEO առաջխաղացում

Պատվիրել SEO առաջխաղացում պետք է միայն բանիմաց և փորձառու մասնագետի մոտ, այլապես տարված աշխատանքը հակառակ արդյունք կունենա և ցույց կտա SEO-ի հակառակ կողմը:

SEO-ն (Search Engine Optimization) որոնման համակարգի բազմակողմանի SEO առաջխաղացումն է, երբ կայքը հայտնվում է դրա առաջին էջերում։ Մարդիկ չեն սիրում երկար թերթել համակարգի էջերը, հետևաբար օտիմիզացիան իր օգուտն ունենում է։ Այդպես հավանականությունն ավելի մեծ է, որ օգտատերերը հեշտ կգտնեն հենց ձեր ձեռնարկության մասին ինֆորմացիան։

Յուրաքանչյուր որոնման համակարգ ունի կայքի դիրքերը բարձրացնելու իր գործոնները (մոտ՝ 800), որոնք գաղտնի են պահվում և անընդհատ փոփոխվում են։ Սակայն հայտնի օրինաչափություններ գոյություն ունեն, որոնք բոլորի համար ընդհանուր են։

1. Կայքի քոնթենթը
2. Դիզայնը (UI/UX)
3. Կոմերցիան
4. Տարածքային առանձնահատկությունները

Դրանք նաև փոխկապակցված են։ Օրինակ եթե տեղին օգտագործված բանալի բառերով, գեղեցիկ վեբ կայք ունենաք, սակայն դիզայնն անհարմար լինի և կայքը դանդաղ բեռնվի, օգտատերերի թրաֆիքը հաճախորդներ չի բերի։ Իսկ յուրաքանչյուր բիզնեսի գոյատևման առաջին նախապայմանը հաճախորդներ ունենալն է։

Գոյություն ունի SEO առաջխաղացման 2 տեսակ՝

1․ Արտաքին (Off-Page SEO)
2․ Ներքին (On-Page SEO)

Արտաքին օպտիմիզացիան ուրիշ կայքերից ձեր կայք բերող վստահելի հղումների ավելացումն է։ Նման ռեսուրսներն անվանում են դոնոր կայքեր։ Որոնման համակարգերը պայքարում են հղումների տեսքով սպամի դեմ, այդ իսկ պատճառով սա իրականացնելը բավականին բարդ է, սակայն ոչ անհնարին։

Ներքին օպտիմիզացիան վերաբերում է անմիջականորեն ձեր կայքի որակի բարձրացմանը։ Ընդհանուր առմամբ՝ սխալների շտկումն է, իսկ դրանց բացակայության պարագայում՝ կայքի անընդհատ թարմացումն ու քոնթենթի և ստրուկտուրայի վրա աշխատելը։

Մասնագետները տարբերում են SEO-ի գործիքների 3 տեսակ՝

1․ Սև (արգելված)
2․ Սպիտակ (թույլատրելի)
3․ Մոխրագույն (օրենքով դեռ թույլատրելի, բայց կասկած հարուցող)

SEO առաջխաղացումն անվերջ փոփոխվում և զարգանում է։ Որպեսզի ձեր աշխատանքն օգուտ տա, պետք է այն վստահեք մասնագետներին, ովքեր հետևում են նորություններին և գիտեն իրենց գործը կամ ինքներդ դառնաք նման մասնագետ։

Ի՞նչ է SEO -ն

Այսօրվա թվային դարաշրջանում բիզնեսի հաջողությունը մեծապես կախված է իր առցանց տեսանելիությունից: Այստեղ է, որ SEO-ն՝ որոնողական համակարգի օպտիմիզացումն (Search Engine Optimization), դառնում է անփոխարինելի գործիք: SEO-ն ապահովում է ձեր կայքի տեսանելիությունը որոնողական համակարգերում, ինչպիսին է Google-ը, և օգնում է ձեր թիրախային լսարանին գտնել ձեզ ավելի հեշտությամբ:

Rozik Avetistyan Administrator Webstart Group
Ռոզի ավետիսյան
Ադմինիստրատոր
💬 Ունե՞ք հարցեր։ Ես այստեղ եմ, որպեսզի օգնեմ Ձեզ։
👋 Բարև, ես Ռոզին եմ։ Ուրախ կլինեմ օգնել ձեզ գտնել լավագույն լուծումները ձեր բիզնեսի համար։ Ուղարկեք հարցում, եթե ցանկանում եք ստանալ անվճար խորհրդատվություն։

    Ստացիր նախագծի անվճար հաշվարկ
    Ես համաձայն եմ կայքի Գաղտնիության քաղաքականությանը