Ի՞նչ է քոնթենթ մարքեթինգը
Գրագետ արված անհատական բրենդինգից հետո պետք է պատվիրել քոնթենթ մարքեթինգ: Այդ ծառայությունների հայմադրությունը ցանկացած բիզնես կարող է վերածել բրենդի:
Քոնթենթը այն ամենն է, ինչ տեսնում է օգտատերը համացանցում՝ տեքստային, վիդեո, ձայնային կամ նկարի ֆորմատով։
Քոնթենթ մարքեթինգն այն ռազմավարությունն է՝ քայլերի հերթականությունը, որով առաջնորդվում է մասնագետն արդեն ընտրված լսարանին հետաքրքրելու և գնորդ դարձնելու համար։
Ինչպես ցանկացած մարքեթինգային պլան կազմելիս, այնպես էլ այս դեպքում, պետք է նախ հասկանալ գործողությունների վերջնական նպատակը, ուսումնասիրել շուկան և մրցակիցներին, հետո կազմել իդեալական գնորդի կերպարը։ Դա այն անձն է, որի տարիքը, սոցիալական դիրքն ու կագավիճակը, անգամ հաճախ՝ արտաքինը, վայրերն, ուր նա գնում է, խանութները, որտեղից գնումներ է կատարում մենք պետք ք պատկերաացնենք։ Իդեալական գնորդին հաճախորդը տեսնում է իր ամենացանկալի հաճախորդի դերում։ Այնուհետև պետք է տեսնել, թե որ քոնթենթն ունի ամենամեծ ազդեցությունը տվյալ լսարանի (մարդկանց) վրա։
Կարևոր է նաև կազմել քոնթենթ օրացույց (content calendar) և գործողությունների պլան (action plan), թե որ քոնթենթը որ հարթակում և ինչ հաճախականությամբ է հրապարակվելու։
Ու՞մ և ինչու՞ է անհրաժեշտ քոնթենթ մարքեթինգը
Վերոնշյալ քայլերն օգնում են գործողությունների հաշվարկված հաջորդականությամբ տանել հաճախորդին մեր գծած ճամապարհով դեպի վերջնական քայլ և հասկանալ մեր սխեմայի թերությունները, երբ նա որևէ քայլից հետո դադարում է լինել հետաքրքրված։
Ցանկացած բիզնես, որը զբաղվում է սեփական բրենդի առաջխաղացմամբ, այս կամ այն կերպ զբաղվում է քոնթենթ մարքեթինգով, պարզապես, հնարավոր է, տեղյակ չի այդ մասին։
Օրինակ, սոցիալական մեդիա մարքեթինգը ևս ենթադրում է հրապարակումների որոշակի պլանավորում։ Այնպես որ, եթե զբաղվում ես քո բիզնեսի SMM-ով, դու արդեն ինչ-որ չափով մարքեթոլոգ ես։ Իսկ մարքեթինգը հիմնականում ենթադրում է ծախսեր։ Ավելի լավ է դա անել գրագետ կերպով և տեսնել շոշափելի օգուտը, այսինքն՝ օգտվել մասնագետի ծառայություններից։
Ե՞րբ օգտվել քոնթենթ մարքեթոլոգի ծառայություններից
Բիզնեսը հաճախ տուժում է գլխավոր պատասխանատուի սուբյեկտիվ մոտեցման հետևանքով։ Հաճախ, տվյալ ոլորտում պրոֆեսիոնալիզմի պակասի պատճառով, տնօրենը փորձում է ճաշակ թելադրել լսարանին, որը հնարավոր է այլ պահանջներ ու նախասիրություններ ունի։ Ինչի հետևանքով կորցնում է հավատարիմ հետևորդների մի մեծ քանակ։
Վերացնելու համար նման բնույթի սխալները՝ ցանկալի է վստահելի քոնթենթ մարքեթոլոգին դիմել հենց բիզնեսը հիմնելիս կամ՝ հնարավորինս շուտ։
Կայքը բիզնես էջը միշտ թարմացված և արդիական պահելու, ինչպես նաև մշտապես նոր հաճախորդներ ներգրավելու համար, ցանկալի է ապահովել եռալեզու քոնթենթ։ Webstart-ի թիմի աշխատանքներում կարող եք տեսնել՝ ինչպես ենք մենք դա անում։