Բրենդինգ

Բրենդինգը ձեր ընկերության անհատական ոճն է, բրենդի ճանաչելիությունը։

Բրենդինգի սակագներ

START

•Շաբլոնային դիզայն
•Ժամկետը 7 օր

120.000 ՀՀ ԴՐԱՄ

OPTIMAL

Անհատական դիզայն
Կառավարման համակարգ
Ժամկետը 15 օր

320.000 ՀՀ ԴՐԱՄ

250.000 ՀՀ ԴՐԱՄ

PROFI

Անհատական դիզայն
Կառավարման համակարգ
Ժամկետը 30 օր
Գովազդի կարգավորում

450.000 ՀՀ ԴՐԱՄ

Պորտֆոլիո

Ձեզ կհետաքրքրի նաև

SEO Առաջխաղացում
Բարձրացնում ենք կայքի վարկանիշը որոնման համակարգերում: Անգամ, ամենաթրենդային քոնթենթն աննկատ կմնա եթե մասնագետները չաշխատեն կայքի SEO առաջխաղացման վրա։
սկսած 150.000 ՀՀ ԴՐԱՄԻՑ
smm arajxaxacum
Եթե չունեք վեբ կայք բայց ցանկանում եք քայլել ժամանակին համընթաց ապա սոց. մեդիա մարքեթինգն (SMM առաջխաղացումը) ուղղակի անփոխարինելի է ձեզ համար։
սկսած 75.000 ՀՀ ԴՐԱՄԻՑ
Google Adwords գովազդ
Google adwords գովազդ տեղադրելն օգնում է ավելի շատ թիրախային հաճախորդ բերել ձեր կայք, այլ ոչ թե պարզապես թրաֆիք ապահովել։
սկսած 75.000 ՀՀ ԴՐԱՄԻՑ
Яндекс Директ գովազդ
Яндекс որոնման համակարգեում գովազդ տեղադրելու դեպքում դուք վճարում եք ոչ թե գովազդը ցուցադրելու, այլ օգտատերերի կատարած քլիքերի համար։
սկսած 75.000 ՀՀ ԴՐԱՄԻՑ
logotiperi_patrastum_icon
Ունիկալ լոգոտիպերի պատրաստում զրոյից, անսահմանափակ օրինակներով: Հիշեք լոգոտիպը Ձեր ընկերության դեմքն է:
սկսած 65.000 ՀՀ ԴՐԱՄԻՑ
Մենք պատրաստում ենք ցանկացած բարդության վեբ կայքեր, ինչպես նաև առաջարկում ենք փաթեթային լուծումներ բոլոր ոլորտների համար:
սկսած 90.000 ՀՀ ԴՐԱՄԻՑ

6 Պատճառ պատվիրել բրենդինգ WebStart-ում

Անվճար սովորեցնում ենք օգտվել կայքի կառավարման համակարգից

Պատրաստել ենք ավելի քան 350 կայք տարբեր կազմակերպությունների համար

Բոլոր աշխատանքները պատրաստում ենք յուրահատուկ դիզայնով ոչ շաբլոնային

1 տարի անվճար տեխնիկական սպասարկում ցանկացած կայք պատվիրլուց

Հայաստանի միակ կազմակերպությունը Եվրոպայում սերտիֆիկացված մասնագետներով

Աշխատանքների ավարտին յուրաքանչյուր հաճախորդին սպասվում են նվերներ

Լրացրեք բրիֆը և պատմեք Ձեր բիզնեսի մասին կամ զանգահարեք: +374 43 534-534, +374 99 534-534



Ին՞չ է բրենդինգը

Բրենդինգը ձեր ընկերության կորպորատիվ ոճի ամբողջական մշակումն է։ Այն ձեզ հարկավոր է, եթե հստակ որոշել եք

Բիզնեսի ուղղորդվածությունը (ինչ, ինչի համար, ինչպես)
Թիրախային լսարանը (ում համար)

Որից հետո, հարկավոր է դիմել համապատասխան մասնագետների, որպեսզի ձեռնարկվեն հետևյալ քայլերը՝

Շուկայի մարքեթինգային անալիզ
Նեյմինգ (անվան որոշում)
Brand identity (բրենդի հիմնական ասոցիացիաների գեներացում)
Կարգախոսի որոշում
Լոգոտիպի ընտրություն
Ֆիրմային ոճի որոշում (երբ հավաքված տվյալներին հաղորդվում է
միասնականություն)
Կայքի ստեծում
Սոց․ցանցերում բիզնես էջերի ստեղծում

Ըստ բիզնեսի առանձնահատկությունների, կարող են տարբեր կետեր ավելանալ, ինչպիսիք են, օրինակ՝ ֆիրմային փաթեթավորում, այլ ապրանքատեսակ ձեր լոգոտիպով և այլն։

Ռեբրենդինգն արվում է անհաջող արված մարքեթինգի սխալները շտկելու համար։ Սակայն այն օգնում է նաև տվյալ բիզնեսի շուկայի փոփոխություններին համընթաց քայլել։