Թարգեթինգային գովազդ սոց. ցանցերում
Ճիշտ թիրախավորել կազմակերպությանդ լսարանն ինտերնետային գովազդի միջոցով նշանակում է հնարավորություն տալ պոտենցիալ հաճախորդներին գտնել ձեզ՝ առանց ավելորդ բարդությունների:
Target (թիրախ) անգլերեն բառը նշանակում է, որ մենք թիրախավորում ենք պոտենցիալ հաճախորդներին ըստ որոշակի հատկանիշների։ Համացանցում տարբեր նյութեր դիտելիս, կայքեր այցելելիս, գնումներ կատարելիս և հատկապես որոնման դաշտում հարցում կատարելիս, յուրաքանչյուր օգտատեր տալիս է այդ ինֆորմացիան օգտագործելու թույլտվություն։ Իսկ սոցիալական ցանցերում այդ ամենն էլ ավելի հասանելի է։
Այն կարող է օգնել յուրաքանչյուր բիզնեսի՝ գտնել իր թիրախային լսարանը, հետևաբար, ավելացնել հաճախորդների թիվը։
Թարգեթինգային գովազդը վաճառք չի իրականացնում։ Այն օգնում է օգտատիրոջը տեսնել ձեր առաջարկի առավելությունները, կատարել համեմատություն և ընտրել լավագույնը։ Այն, փաստացի, դեպի վաճառք առաջին քայլն է։
Ինչու՞ է հարկավոր թարգեթինգային գովազդը
1․ Ավելացնեք հետևորդների թիվը
2․ Ավելացնեք կայքի թրաֆիքը
3․ Ապահովեք/ավելացնեք բրենդի ճանաչելիությունը
4․ Ռեբրենդինգ անեք
5․ Օգտատերերին գործողության մղեք
6․ Պոտենցիալ և մշտական հաճախորդներից հետադարձ կապ ստանաք
Կարող են բաղմաթիվ այլ նպատակներ լինել, բոլոր դեպքերում էլ գործողությունների ալգորիթմը հետևյալն է։
Նախ պետք է հասկանաք չափանիշները, որոնցով թիրախավորելու եք լսարանը։ Այսինքն լավ պատկերացնեք՝ ով է ձեր պոտենցիալ հաճախորդը և ինչ պահանջներ նա ունի։
Հաջորդ քայլը շահավետ առաջարկ անելն է։ Առաջարկ, որը կբավարարի հաճախորդի պահանջները։
Այնուհետև, պետք է ուսումնասիրեք շուկան, հետևելով հակառակորդներին։ Դա չի ենթադրում նրանց կրկնօրինակելը։ Պարզապես վերլուծություններ կատարելով, դուք շատ սխալներից զերծ կմնաք։
Ի վերջո, գովազդը պիտի մղի օգտատերերին կատարել գործողություն (օրինակ՝ այցելի կայք կամ զանգահարի խանութ)։ Այնպես որ, ճիշտ թարգեթինգն ու լավ քոնթենթը կամ հաճելի սպասարկումը սերտ փոխկապակցված են։