Բրենդինգ

Մենք ապահովում ենք քո ընկերության ճանաչելիությունը՝ ստեղծելով անհատական բրենդինգ։

Տևողություն
21 օր
Արժեքը սկսած
600,000֏
Բրենդինգ | Webstart

ԻՆՉՊԵ՞Ս ԵՆՔ ԱՇԽԱՏՈՒՄ

Մենք համատեղում ենք ոլորտի փորձը նորարարական մտածողության հետ՝ մշակելու հարմարեցված լուծումներ՝ ձեր բիզնեսի եզակի մարտահրավերները միասին հաղթահարելու համար։

Design process Webstart Digital Agency
Design process Webstart Digital Agency Mobile
ՀԵՏԱԶՈՏՈՒԹՅՈՒՆ
ԴԻԶԱՅՆ
ՈՐՈՆՈՒՄ
ՆԱԽԱԳԾՈՒՄ
ՀԱՍՏԱՏՈՒՄ

ՄԵՐ ՊՈՐՏՖՈԼԻՈՆ

France Containers
France Container ընկերությունը կոնտեյներների վարձույթի և բեռնափոխադրումների առաջատար ընկերություն է: Մեր առաքելությունն էր ստեղծել բիզնես կայք, որը ոչ միայն կապահովեր…
ՏԵՍՆԵԼ ԱՇԽԱՏԱՆՔԸ
Complife
Comp Life-ում մենք ստանձնեցինք էլեկտրոնային առևտրի հարթակի մշակման մարտահրավերը, որը վերասահմանում է առցանց գնումների փորձը համակարգչային սիրահարների համար: Մեր առաքելությունն…
ՏԵՍՆԵԼ ԱՇԽԱՏԱՆՔԸ
First Call Agency
First Call Agency-ն ներկայացնում է մեր հանձնառությունը՝ տրամադրելու բացառիկ բիզնես կայքեր՝ մանրակրկիտ UI/UX դիզայնի, Front-end և Back-end մշակման և ունիկալ…
ՏԵՍՆԵԼ ԱՇԽԱՏԱՆՔԸ
Apapika
Apapika-ն սննդի էլեկտրոնային առևտրի դինամիկ հարթակ է: Մեզ էր վստահված իրակացնել կայքի պատրաստման նախագիծը ՝ ապահովելով UI/UX համապարփակ դիզայն և…
ՏԵՍՆԵԼ ԱՇԽԱՏԱՆՔԸ
Ինչո՞ւ վստահել մեզ
Ծանոթացիր մեզ հետ աշխատելու առավելություններին
Իմացիր, թե ինչպես անհատական լուծումները կարող են օգնել քո բիզնեսին

Ին՞չ է բրենդինգը

Լավ մշակված ֆիրմային ոճն է բիզնեսդ ապահովագրում կրկնվելուց, մոռացվելուց, շուկայում նմանատիպ ընկերությունների հետ ասոցացվելուց: Այս ամենի վառ օրինակը հենց մենք ենք:

Բրենդինգն ընկերության կորպորատիվ ոճի ամբողջական մշակումն է։ Այն ձեզ հարկավոր է, եթե հստակ որոշել եք՝

1․ Բիզնեսի ուղղորդվածությունը (ինչ, ինչի համար, ինչպես)
2․ Թիրախային լսարանը (ում համար)

Որից հետո, հարկավոր է դիմել համապատասխան մասնագետների, որպեսզի ձեռնարկվեն հետևյալ քայլերը՝

1․ Շուկայի մարքեթինգային անալիզ
2․ Նեյմինգ (անվան որոշում)
3․ Brand identity (բրենդի հիմնական ասոցիացիաների գեներացում)
4․ Կարգախոսի որոշում
5․ Լոգոտիպի ընտրություն
6․ Ֆիրմային ոճի որոշում (երբ հավաքված տվյալներին հաղորդվում է միասնականություն)
7․ Կայքի ստեծում
8․ Սոց․ցանցերում բիզնես էջերի ստեղծում

Ըստ բիզնեսի առանձնահատկությունների, կարող են տարբեր կետեր ավելանալ, ինչպիսիք են, օրինակ՝ ֆիրմային փաթեթավորում, այլ ապրանքատեսակ ձեր լոգոտիպով և այլն։

Ռեբրենդինգն արվում է անհաջող արված մարքեթինգի սխալները շտկելու համար։ Սակայն այն օգնում է նաև տվյալ բիզնեսի շուկայի փոփոխություններին համընթաց քայլել։

Ռեբրենդինգը հիմնականում արվում է ամբողջությամբ։ Փոխելով մեկը, շղթայական ռեակցիայով իմաստազրկվում են բրենդինգի գրեթե բոլոր մնացած կետերը։ Հետևաբար, վերանայվում, փոփոխության են ենթարկվում և, ըստ անհրաժեշտության, ավելացվում են կատարված բոլոր քայլերը, մինչև անգամ՝ վեբ կայքի դիզայնը։ Այդ ժամանակ ընկերությունը կամ անհատը կարող է ամբողջությամբ պատասխանատվություն ստանձնել արդյունքի համար։

Չէ՞ որ ստացված մարքեթինգն առհասարակ փոխկապակցված և ուղղորդված գործողությունների արդյունք է։

Rozik Avetistyan Administrator Webstart Group
Ռոզի ավետիսյան
Ադմինիստրատոր
💬 Ունե՞ք հարցեր։ Ես այստեղ եմ, որպեսզի օգնեմ Ձեզ։
👋 Բարև, ես Ռոզին եմ։ Ուրախ կլինեմ օգնել ձեզ գտնել լավագույն լուծումները ձեր բիզնեսի համար։ Ուղարկեք հարցում, եթե ցանկանում եք ստանալ անվճար խորհրդատվություն։

    Ստացիր նախագծի անվճար հաշվարկ
    Ես համաձայն եմ կայքի Գաղտնիության քաղաքականությանը