Ին՞չ է բրենդինգը
Լավ մշակված ֆիրմային ոճն է բիզնեսդ ապահովագրում կրկնվելուց, մոռացվելուց, շուկայում նմանատիպ ընկերությունների հետ ասոցացվելուց: Այս ամենի վառ օրինակը հենց մենք ենք:
Բրենդինգն ընկերության կորպորատիվ ոճի ամբողջական մշակումն է։ Այն ձեզ հարկավոր է, եթե հստակ որոշել եք՝
1․ Բիզնեսի ուղղորդվածությունը (ինչ, ինչի համար, ինչպես)
2․ Թիրախային լսարանը (ում համար)
Որից հետո, հարկավոր է դիմել համապատասխան մասնագետների, որպեսզի ձեռնարկվեն հետևյալ քայլերը՝
1․ Շուկայի մարքեթինգային անալիզ
2․ Նեյմինգ (անվան որոշում)
3․ Brand identity (բրենդի հիմնական ասոցիացիաների գեներացում)
4․ Կարգախոսի որոշում
5․ Լոգոտիպի ընտրություն
6․ Ֆիրմային ոճի որոշում (երբ հավաքված տվյալներին հաղորդվում է միասնականություն)
7․ Կայքի ստեծում
8․ Սոց․ցանցերում բիզնես էջերի ստեղծում
Ըստ բիզնեսի առանձնահատկությունների, կարող են տարբեր կետեր ավելանալ, ինչպիսիք են, օրինակ՝ ֆիրմային փաթեթավորում, այլ ապրանքատեսակ ձեր լոգոտիպով և այլն։
Ռեբրենդինգն արվում է անհաջող արված մարքեթինգի սխալները շտկելու համար։ Սակայն այն օգնում է նաև տվյալ բիզնեսի շուկայի փոփոխություններին համընթաց քայլել։
Ռեբրենդինգը հիմնականում արվում է ամբողջությամբ։ Փոխելով մեկը, շղթայական ռեակցիայով իմաստազրկվում են բրենդինգի գրեթե բոլոր մնացած կետերը։ Հետևաբար, վերանայվում, փոփոխության են ենթարկվում և, ըստ անհրաժեշտության, ավելացվում են կատարված բոլոր քայլերը, մինչև անգամ՝ վեբ կայքի դիզայնը։ Այդ ժամանակ ընկերությունը կամ անհատը կարող է ամբողջությամբ պատասխանատվություն ստանձնել արդյունքի համար։
Չէ՞ որ ստացված մարքեթինգն առհասարակ փոխկապակցված և ուղղորդված գործողությունների արդյունք է։