Շարունակելով օգտվել մեր կայքից, դուք համաձայնում եք քուքիների մշակմանը, որոնք ապահովում են կայքի ճիշտ աշխատանքը:
Հաստատել
Փակել
Մարքեթոլոգին

SEO-ի թրենդները և Հայաստանը 2022-ում | WEBSTART TEAM REVIEW

2022 SEO թրենդները | WEBSTART

Ի՞նչ է SEO-ն

Օպտիմիզացիան է որոնողական համակարգերում (Google, Yandex, Bing): Երբ աշխատում է թիմ կամ անհատ, որպեսզի կայքդ առաջին հորիզոնականներում ցուցադրվի: Օգտատերերի հարցումները պիտի լինեն ոլորտի հետ կապված և բիզնեսիդ անհրաժեշտ։ Այս ամենն ԱՌԱՆՑ ԻՆՏԵՐՆԵՏԱՅԻՆ ԳՈՎԱԶԴԻ: Մենք չենք սիրում, չէ՞, Գուգլի էջերը թերթել 😉

Եկեք ուսումնասիրենք հայաստանյան SEO-ն և ոլորտի թրենդները WEBSTART-ի SEO մասնագետների՝ Անդրեի ու Սաթիի հետ:

Ըստ Անդրեի, լավ օպտիմիզացված կայք ունենալու համար պետք է ուշադրություն դարձնել նախ՝

  1. Լավ քոնթենթին
  2. Իմաստային կառուցվածքին (սեմանտիկ միջուկ)
  3. Կայքի արագությանը
  4. Կայքում շատ և որակյալ հղումների առկայությանը


Իսկ հիմա` հարց

Ինչպե՞ս տարբերել SEO օպտիմիզացված կայքը


Կարևոր է տեսնել, թե մրցակիցներիցդ ովքեր են ինտենսիվ աշխատում կայքի քոնթենթի և օպտիմիզացիայի վրա: Մասնագետները միշտ նկատում են, թե որ կայքերի վրա են տարվում SEO առաջխաղացման աշխատանքներ: Կիսվենք մի քանի կարևոր կետերով, որոնք, ըստ մեր մասնագետների, կօգնեն տեսնել օպտիմիզացված կայքը, եթե անգամ ոլորտի գիտակ չես:

1. Մետա վերնագրեր և նկարագրություններ

rich snippet մետա նկարագրությունների օրինակ | WEBSTART


Վերևում նշված օրինակը Սաթիի սիրելին է՝ մանրամասն և բազմակողմանի արված օպտիմիզացիայի արդյունք: Կոչվում է Rich Snippet, երբ երևում է ընկերության գրասենյակի տեղը քարտեզի վրա և այլ տեղեկություն: Այսինքն, որոնողական համակարգն առանձնացնում և օգտատիրոջ աչքի համար ավելի ընկալելի է դարձնում տվյալ հղումը: Հետևաբար, ավելի շատ մարդ է մուտք գործում կայք:



Կայքի «վերնագիրը» որոնողական համակարգում և գրավիչ բացատրական փոքրիկ տեքստ՝ ներքևում: Իհարկե, առանց գրագետ ու տեղին օգտագործված բանալի բառերի անհնար է հասնել ԹՈՓ արդյունքների: Մետա նկարագրությունն ու վերնագիրը հնարավորություն են տալիս օգտատերերին ավելի պարզ պատկերացում կազմել, թե ուր են մուտք գործում:

2. Հղումների կառուցվածքը



Օպտիմիզացված հղումներն ունեն այ այսպիսի տեսք: Պետք է պարզ լինի, թե կայքի որ բաժնում է գտնվում օգտատերը: Չենք մոռանում քեյվորդների մասին 🙂

3. Բանալի բառեր
Անդրեն նախ և առաջ նայում է կայքի տեքստային բովանդակությանը. կան արդյոք օգտագործված keyword-ներ: Ներքևում օրինակ է մեր բլոգից: նշված հատվածը հենց նման բառերից է բաղկացած 🙂

7 անվճար գործիք սեօ ի համար բանալի բառեր | WEBSTART

Ի՞նչ է պահանջում հայկական շուկան


Համընդհանուր կարևորության հարցերից՝ անցնենք մեզ: Հայկական շուկայում SEO-ն սկսել է ավելի լայն տարածում գտնել վերջին տարիներին: Ըստ Սաթիի՝ անհամեմատ ավելի բարդ է օպտիմիզացնել նոր ստեղծված հայկական կայքը՝ հայաստանյան շուկայում, քան ցանկացած այլ երկրի լոկալ շուկայում՝ անգլալեզու կայքը:

Նկատում ենք, որ վերջերս բավականին ակտիվ աճ են գրանցում հայալեզու կրեատիվ կայքերն ու լենդինգները, որոնք, երևում է, որ օպտիմիզացվում են: Մենք շատ ենք ուրախանում ցանկացած նման կայքից. առողջ մրցակցությունը միայն բարձրացնում է շուկայի որակը:

Հայկական շուկան նախ և առաջ պահանջում է շատ ավելի խորը keyword research։ Semrush, Ahrefs և այլ գործիքներից օգտվելուց զատ՝ հարկավոր է նաև խորը թեմատիկ փնտրտուքներ անել արդեն manual ձևով:

Ըստ Անդրեի՝ մարդիկ փնտրում են լատինատառ, ինչը բավականին բարդացնում է բանալի բառերի ինտեգրացիան հայատառ քոնթենթում:

Նպաստեք հայկական SEO-ի զարգացմանը, գրե՛ք հայատառ 😃

Webstart seo TEam


2022-ի SEO-ի թրենդները


Խոսակցությունները շատ էին, որ Գուգլի ալգորիթմների հաճախակի փոփոխություններից հետո SEO-ն կարող է կորցնել ակտուալությունը: Ընդհակառակը՝ ցանկացած նման զարգացում նպաստում է ոլորտի բարելավմանը, քանի որ մասնագետները սկսում են է՛լ ավելի զգոն և մանրակրկիտ աշխատել:

Ահա և SEO օպտիմիզացիայի 2022-ի թրենդային կանխատեսումները մեր մասնագետների կողմից:
  

  1. AI vs SEO?

    Սա նշանակում է, որ User Experience-ն այսօր օգնում է, իսկ վաղը հնարավոր է դառնա #1 Ranking Factor-ը, հետևում թողնելով բանալի բառերի կարևորությունը:

  2. Վիդեո քոնթենթի օպտիմիզացիան

    Տեսանյութերի օպտիմիզացիան Youtube-ում և այդտեղից դուրս ավելի՛ ակտուալ է դառնում, քանի որ այսօր նման քոնթենթն ամենաշատ դիտումներն է ապահովում:

  3. Google Search Autofill-ը

    Google-ի որոնման դաշտի Autofill-ը կդառնա ավելի՛ կարևոր, քանի որ դրանից օգտվում են ավելի ու ավելի շատ օգտատերեր: Ալարկոտ ենք 🙂

  4. Կայքի սեմանտիկ միջուկն ու SEO-ն

    Սա նշանակում է, որ կարևոր են ԲՈԼՈՐ բանալի բառերը: Բարև՛, ավելի խորը keyword research 🙂


Այս ամենը վկայում է այն մասին, որ 2022-ում, առավել, քան երբևէ, կարևոր է կայքի ամբողջական օպտիմիզացիան, և եթե դա չանես հիմա՝ հետո, հնարավոր է, արդեն ուշ լինի:

Վերջին բլոգեր

    Ստացիր նախագծի անվճար հաշվարկ
    Ես համաձայն եմ կայքի պայմաններին և Գաղտնիության քաղ.
    ՀԱՃԱԽՈՐԴԸ ՄԵՐ ՄԱՍԻՆ
    Շնորհակալ ենք WebStart-ի թիմին համբերատար, սիրալիր և պռոֆեսիոնալ աշխատանքի համար։ Ընկերության հետ համագործակցում ենք շուրջ կես տարի և վստահել ենք 2 խոշոր ընկերությունների վեբ-կայքերի պատրաստումն ու SEO առաջխաղացումը։ Անչափ գոհ ենք արդյունքներից։ Եւ ամենակարևորը թիմը շատ պարտաճանաչ է և հանձնում է կայքը նշված ժամկետումներում։
    playcity kayqi patrastum | WEBSTART
    Արփինե Սարոյան
    PlayCity
    Դիտել նախագիծը
    ՀԱՃԱԽՈՐԴԸ ՄԵՐ ՄԱՍԻՆ
    Շնորհակալ ենք WebStart կազմակերպությանը պրոֆեսիոնալ աշխատանքի,բարեխիղճ վերաբերմունքի և ստացված համագործակցության համար:
    | WEBSTART
    Լուսինե Հակոբյան
    VLV Centre
    Դիտել նախագիծը
    ՀԱՃԱԽՈՐԴԸ ՄԵՐ ՄԱՍԻՆ
    I am satisfied with the cooperation. The team was responsive, and attentive to our specific needs. They created an amazing website, that perfectly represents our brand. Thank you for the quality. Recommend!!!
    website fabrikastore development | WEBSTART
    Արման Վերանյան
    Fabrikastore
    Դիտել նախագիծը
    ՀԱՃԱԽՈՐԴԸ ՄԵՐ ՄԱՍԻՆ
    Webstart -ի հետ գործարկեցինք Queenburger.am կայքը, որը իրականացվեց ամենակարճ ժամկետներում եւ ամենաբարձր որակով։ Հայաստանի Հոթելյերների եւ Ռեստորատորների Ասոցիացիան երաշխավորում է։
    Snndi keti kayqi patrastum | WEBSTART
    Էդգար Բաբայան
    Queen Burger
    Դիտել նախագիծը