Ինչպե՞ս ԱՎԵԼԻ ՇԱՏ օգուտ ստանալ բիզնես կայքից
*այս բլոգում կպատմենք կոնվերսիայի տոկոսի և դրա օպտիմիզացիայի մասին
Ենթադրենք, ունենք լավ գրված քոնթենթ, արվել է SEO օպտիմիզացիա: Կայք մուտք են գործում շատ մարդիկ և կան վաճառքներ: Կասես՝ էլ ի՞նչ է հարկավոր:
Հաջորդ քայլը պետք է լինի արդեն քչացնել ներդրումներն ու ավելացնել վաճառքները, որպեսզի բիզնեսն անմիջական կախվածություն չունենա գովազդից:
Իսկ ինչպե՞ս հաշվել օգուտն ու հասկանալ, որտեղից և ինչ կրճատել, ավելացնել կամ փոփոխել: Այստեղ օգնության է գալիս կոնվերսիայի օպտիմիզացիան:
Հաշվել կայքի կոնվերսիայի տոկոսը պետք է հետևյա կերպ՝ օգտատերերի պատվերները (user unique orders) բաժանել օգտատերերի այցելությունների թվին (user sessions) և բազմապատկել 100-ով: Լավ, իսկ ինչպե՞ս ավելացնել այդ թիվը:
Ցանկացած կայք, որպես մարքեթինգային գործիք, ունի կոնվերսիայի ցուցանիշ, անկախ նրանից դուք հետևում եք այդ պրոցեսին, թե ոչ: Կոնվերսիան կատարված գնումների տոկոսն է: Օրինակ, թե մուտք գործող օգտատերերից քանիսն են դարձել հաճախորդ կամ հետևել գործողության կոչին (call to action) և գրել, զանգել կամ անցում կատարել հղումով: Ցանկացած նման անցում համարվում է վաճառք:
Առանց մարքեթինգի ծախսերն ավելացնելու՝ կոնվերսիայի տոկոսը բարձրացնելու պրոցեսը հենց կոնվերսիայի օպտիմիզացիան է (CRO կամ Conversion Rate Optimization): Այն կարող է վերաբերվել թե՛ կայքին, թե՛ մոբայլ հավելվածին: Հաճախ օգնության է գալիս A/B թեստավորումը, քանի որ նման օպտիմիզացիան կապ ունի օգտատերերի անմիջական ռեակցիայի հետ: Թիրախային լսարանը պետք է առավելագույնս ներգրավված լինի կայքում և հեշտ հասնի նպատակին: Հետևաբար՝ այստեղ օգնության է գալիս ցանկցած արդարացված կրեատիվ մտահաղացում:
Փաստացի, և՛ որոնողական համակարգերի, և՛ կոնվերսիայի տոկոսի օպտիմիզացիան ծառայում են նույն նպատակին: Երկուսն էլ արվում են կայքից առավելագույն օգուտ ստանալու համար: Երկուսն էլ արվում են պարբերաբար: Գաղտնիք չէ, որ ցանկալի արդյունքն ապահովելու համար բավական չէ մեկ անգամ օպտիմիզացնել կայքը:
Սա նշանակում է, որ Conversion Rate Optimization-ը SEO-ում երկրորդային, բայց կարևոր դեր է տանում: Այն, իհարկե, Գուգլում զբաղեցրած դիրքերի վրա չի ազդում, բայց օգնում է՝ ինչպես որակյալ և օգտատերերի համար ակտուալ քոնթենթը: Ինչը դոմեյնի ռեյտինգի (domain rating) համար որոշիչ չափանիշ է:
Եվ իհարկե, 2 դեպքում էլ անհրաժեշտ է մշակել ռազմավարություն վաճառքներն ավելացնելու կամ կայքն օպտիմիզացնելու համար:
Ինչպես նշեցինք, CRO-ի թվի աճն ապահովելու համար անհրաժեշտ է կրեատիվություն ցուցաբերել: Իսկ կայքում ստեղծագործելու և մշտապես թարմ ինֆորմացիա հաղորդելու տեղը բլոգի և նորությունների բաժինն է: Հետևաբար, օպտիմիզացիայի ստրատեգիան հիմնականում կապված է լինելու բլոգի վարման հետ:
Առանց կոնվերսիայի օպտիմիզացիայի բիզնեսը չի մանահա, սակայն մրցակցային մնալու, ընդլայնվելու և աճ ապահովելու համար այն անփոխարինելի գործիք է: Իսկ ցանկացած բիզնեսի համար դա կենսական նշանակություն ունի:
Հետևեք մեր գրառումներին՝ բիզնեսն ավելի հաշվարկված հաջողության հասցնելու համար:
Ենթադրենք, ունենք լավ գրված քոնթենթ, արվել է SEO օպտիմիզացիա: Կայք մուտք են գործում շատ մարդիկ և կան վաճառքներ: Կասես՝ էլ ի՞նչ է հարկավոր:
Հաջորդ քայլը պետք է լինի արդեն քչացնել ներդրումներն ու ավելացնել վաճառքները, որպեսզի բիզնեսն անմիջական կախվածություն չունենա գովազդից:
Իսկ ինչպե՞ս հաշվել օգուտն ու հասկանալ, որտեղից և ինչ կրճատել, ավելացնել կամ փոփոխել: Այստեղ օգնության է գալիս կոնվերսիայի օպտիմիզացիան:
Հաշվել կայքի կոնվերսիայի տոկոսը պետք է հետևյա կերպ՝ օգտատերերի պատվերները (user unique orders) բաժանել օգտատերերի այցելությունների թվին (user sessions) և բազմապատկել 100-ով: Լավ, իսկ ինչպե՞ս ավելացնել այդ թիվը:
Ի՞նչ է CRO-ն և եր՞բ է այն անհրաժեշտ
Ցանկացած կայք, որպես մարքեթինգային գործիք, ունի կոնվերսիայի ցուցանիշ, անկախ նրանից դուք հետևում եք այդ պրոցեսին, թե ոչ: Կոնվերսիան կատարված գնումների տոկոսն է: Օրինակ, թե մուտք գործող օգտատերերից քանիսն են դարձել հաճախորդ կամ հետևել գործողության կոչին (call to action) և գրել, զանգել կամ անցում կատարել հղումով: Ցանկացած նման անցում համարվում է վաճառք:
Առանց մարքեթինգի ծախսերն ավելացնելու՝ կոնվերսիայի տոկոսը բարձրացնելու պրոցեսը հենց կոնվերսիայի օպտիմիզացիան է (CRO կամ Conversion Rate Optimization): Այն կարող է վերաբերվել թե՛ կայքին, թե՛ մոբայլ հավելվածին: Հաճախ օգնության է գալիս A/B թեստավորումը, քանի որ նման օպտիմիզացիան կապ ունի օգտատերերի անմիջական ռեակցիայի հետ: Թիրախային լսարանը պետք է առավելագույնս ներգրավված լինի կայքում և հեշտ հասնի նպատակին: Հետևաբար՝ այստեղ օգնության է գալիս ցանկցած արդարացված կրեատիվ մտահաղացում:
CRO-ն և SEO-ն
Փաստացի, և՛ որոնողական համակարգերի, և՛ կոնվերսիայի տոկոսի օպտիմիզացիան ծառայում են նույն նպատակին: Երկուսն էլ արվում են կայքից առավելագույն օգուտ ստանալու համար: Երկուսն էլ արվում են պարբերաբար: Գաղտնիք չէ, որ ցանկալի արդյունքն ապահովելու համար բավական չէ մեկ անգամ օպտիմիզացնել կայքը:
Սա նշանակում է, որ Conversion Rate Optimization-ը SEO-ում երկրորդային, բայց կարևոր դեր է տանում: Այն, իհարկե, Գուգլում զբաղեցրած դիրքերի վրա չի ազդում, բայց օգնում է՝ ինչպես որակյալ և օգտատերերի համար ակտուալ քոնթենթը: Ինչը դոմեյնի ռեյտինգի (domain rating) համար որոշիչ չափանիշ է:
Եվ իհարկե, 2 դեպքում էլ անհրաժեշտ է մշակել ռազմավարություն վաճառքներն ավելացնելու կամ կայքն օպտիմիզացնելու համար:
Քայլեր, որոնք պետք է անել կայքի կոնվերսիան ավելացնելու համար
Ինչպես նշեցինք, CRO-ի թվի աճն ապահովելու համար անհրաժեշտ է կրեատիվություն ցուցաբերել: Իսկ կայքում ստեղծագործելու և մշտապես թարմ ինֆորմացիա հաղորդելու տեղը բլոգի և նորությունների բաժինն է: Հետևաբար, օպտիմիզացիայի ստրատեգիան հիմնականում կապված է լինելու բլոգի վարման հետ:
- Բլոգփոստերում հատուկ ուշադրություն դարձնել CTA-ներին՝ տանելով վաճառքի
- Բլոգից լիդեր գեներացնելու մեխանիզմներ մշակել
- Լենդինգ էջեր ստեղծել՝ A/B testing-ով
- Հատուկ ուշադրություն դարձնելլ լենդինգ էջերի օպտիմիզացիային
- Առանձին SEO օպտիմիզացնել նաև անհրաժեշտ էջերը
Առանց կոնվերսիայի օպտիմիզացիայի բիզնեսը չի մանահա, սակայն մրցակցային մնալու, ընդլայնվելու և աճ ապահովելու համար այն անփոխարինելի գործիք է: Իսկ ցանկացած բիզնեսի համար դա կենսական նշանակություն ունի:
Հետևեք մեր գրառումներին՝ բիզնեսն ավելի հաշվարկված հաջողության հասցնելու համար: