Շարունակելով օգտվել մեր կայքից, դուք համաձայնում եք քուքիների մշակմանը, որոնք ապահովում են կայքի ճիշտ աշխատանքը:
Հաստատել
Փակել
Հաճախորդին

Ինչպե՞ս ԱՎԵԼԻ ՇԱՏ օգուտ ստանալ բիզնես կայքից

Կայքի կոնվերսիայի օպտիմիզացիա | WEBSTART
*այս բլոգում կպատմենք կոնվերսիայի տոկոսի և դրա օպտիմիզացիայի մասին

Ենթադրենք, ունենք լավ գրված քոնթենթ, արվել է SEO օպտիմիզացիա: Կայք մուտք են գործում շատ մարդիկ և կան վաճառքներ: Կասես՝ էլ ի՞նչ է հարկավոր:

Հաջորդ քայլը պետք է լինի արդեն քչացնել ներդրումներն ու ավելացնել վաճառքները, որպեսզի բիզնեսն անմիջական կախվածություն չունենա գովազդից:

Իսկ ինչպե՞ս հաշվել օգուտն ու հասկանալ, որտեղից և ինչ կրճատել, ավելացնել կամ փոփոխել: Այստեղ օգնության է գալիս կոնվերսիայի օպտիմիզացիան:
Հաշվել կայքի կոնվերսիայի տոկոսը պետք է հետևյա կերպ՝ օգտատերերի պատվերները (user unique orders) բաժանել օգտատերերի այցելությունների թվին (user sessions) և բազմապատկել 100-ով: Լավ, իսկ ինչպե՞ս ավելացնել այդ թիվը:


Ի՞նչ է CRO-ն և եր՞բ է այն անհրաժեշտ


Ցանկացած կայք, որպես մարքեթինգային գործիք, ունի կոնվերսիայի ցուցանիշ, անկախ նրանից դուք հետևում եք այդ պրոցեսին, թե ոչ: Կոնվերսիան կատարված գնումների տոկոսն է: Օրինակ, թե մուտք գործող օգտատերերից քանիսն են դարձել հաճախորդ կամ հետևել գործողության կոչին (call to action) և գրել, զանգել կամ անցում կատարել հղումով: Ցանկացած նման անցում համարվում է վաճառք:

Առանց մարքեթինգի ծախսերն ավելացնելու՝ կոնվերսիայի տոկոսը բարձրացնելու պրոցեսը հենց կոնվերսիայի օպտիմիզացիան է (CRO կամ Conversion Rate Optimization): Այն կարող է վերաբերվել թե՛ կայքին, թե՛ մոբայլ հավելվածին: Հաճախ օգնության է գալիս A/B թեստավորումը, քանի որ նման օպտիմիզացիան կապ ունի օգտատերերի անմիջական ռեակցիայի հետ: Թիրախային լսարանը պետք է առավելագույնս ներգրավված լինի կայքում և հեշտ հասնի նպատակին: Հետևաբար՝ այստեղ օգնության է գալիս ցանկցած արդարացված կրեատիվ մտահաղացում:


CRO-ն և SEO-ն


Փաստացի, և՛ որոնողական համակարգերի, և՛ կոնվերսիայի տոկոսի օպտիմիզացիան ծառայում են նույն նպատակին: Երկուսն էլ արվում են կայքից առավելագույն օգուտ ստանալու համար: Երկուսն էլ արվում են պարբերաբար: Գաղտնիք չէ, որ ցանկալի արդյունքն ապահովելու համար բավական չէ մեկ անգամ օպտիմիզացնել կայքը:

Սա նշանակում է, որ Conversion Rate Optimization-ը SEO-ում երկրորդային, բայց կարևոր դեր է տանում: Այն, իհարկե, Գուգլում զբաղեցրած դիրքերի վրա չի ազդում, բայց օգնում է՝ ինչպես որակյալ և օգտատերերի համար ակտուալ քոնթենթը: Ինչը դոմեյնի ռեյտինգի (domain rating) համար որոշիչ չափանիշ է:

Եվ իհարկե, 2 դեպքում էլ անհրաժեշտ է մշակել ռազմավարություն վաճառքներն ավելացնելու կամ կայքն օպտիմիզացնելու համար:

Քայլեր, որոնք պետք է անել կայքի կոնվերսիան ավելացնելու համար


Ինչպես նշեցինք, CRO-ի թվի աճն ապահովելու համար անհրաժեշտ է կրեատիվություն ցուցաբերել: Իսկ կայքում ստեղծագործելու և մշտապես թարմ ինֆորմացիա հաղորդելու տեղը բլոգի և նորությունների բաժինն է: Հետևաբար, օպտիմիզացիայի ստրատեգիան հիմնականում կապված է լինելու բլոգի վարման հետ:
  1. Բլոգփոստերում հատուկ ուշադրություն դարձնել CTA-ներին՝ տանելով վաճառքի
  2. Բլոգից լիդեր գեներացնելու մեխանիզմներ մշակել
  3. Լենդինգ էջեր ստեղծել՝ A/B testing-ով
  4. Հատուկ ուշադրություն դարձնելլ լենդինգ էջերի օպտիմիզացիային
  5. Առանձին SEO օպտիմիզացնել նաև անհրաժեշտ էջերը

Առանց կոնվերսիայի օպտիմիզացիայի բիզնեսը չի մանահա, սակայն մրցակցային մնալու, ընդլայնվելու և աճ ապահովելու համար այն անփոխարինելի գործիք է: Իսկ ցանկացած բիզնեսի համար դա կենսական նշանակություն ունի:

Հետևեք մեր գրառումներին՝ բիզնեսն ավելի հաշվարկված հաջողության հասցնելու համար:

Վերջին բլոգեր

    Ստացիր նախագծի անվճար հաշվարկ
    Ես համաձայն եմ կայքի պայմաններին և Գաղտնիության քաղ.

    ՀԱՃԱԽՈՐԴԸ ՄԵՐ ՄԱՍԻՆ
    Շնորհակալ ենք WebStart-ի թիմին համբերատար, սիրալիր և պռոֆեսիոնալ աշխատանքի համար։ Ընկերության հետ համագործակցում ենք շուրջ կես տարի և վստահել ենք 2 խոշոր ընկերությունների վեբ-կայքերի պատրաստումն ու SEO առաջխաղացումը։ Անչափ գոհ ենք արդյունքներից։ Եւ ամենակարևորը թիմը շատ պարտաճանաչ է և հանձնում է կայքը նշված ժամկետումներում։
    playcity kayqi patrastum | WEBSTART
    Արփինե Սարոյան
    PlayCity
    Դիտել նախագիծը
    ՀԱՃԱԽՈՐԴԸ ՄԵՐ ՄԱՍԻՆ
    Շնորհակալ ենք WebStart կազմակերպությանը պրոֆեսիոնալ աշխատանքի,բարեխիղճ վերաբերմունքի և ստացված համագործակցության համար:
    | WEBSTART
    Լուսինե Հակոբյան
    VLV Centre
    Դիտել նախագիծը
    ՀԱՃԱԽՈՐԴԸ ՄԵՐ ՄԱՍԻՆ
    I am satisfied with the cooperation. The team was responsive, and attentive to our specific needs. They created an amazing website, that perfectly represents our brand. Thank you for the quality. Recommend!!!
    website fabrikastore development | WEBSTART
    Արման Վերանյան
    Fabrikastore
    Դիտել նախագիծը
    ՀԱՃԱԽՈՐԴԸ ՄԵՐ ՄԱՍԻՆ
    Webstart -ի հետ գործարկեցինք Queenburger.am կայքը, որը իրականացվեց ամենակարճ ժամկետներում եւ ամենաբարձր որակով։ Հայաստանի Հոթելյերների եւ Ռեստորատորների Ասոցիացիան երաշխավորում է։
    Snndi keti kayqi patrastum | WEBSTART
    Էդգար Բաբայան
    Queen Burger
    Դիտել նախագիծը