Շարունակելով օգտվել մեր կայքից, դուք համաձայնում եք քուքիների մշակմանը, որոնք ապահովում են կայքի ճիշտ աշխատանքը:
Հաստատել
Փակել
Մարքեթոլոգին
30.05.2022

Լենդինգ էջ․ 7 քայլ և բազմապատկված վաճառքներ

լենդինգ էջի ստեծղծում և առաջխաղացում | WEBSTART



Ի՞նչ է լենդինգ էջը

Լենդինգը (Landing Page) կայքի տեսակ է, որը ստեղծվում է կոնկրետ նպատակով՝  պրոդուկտի կամ ծառայության մասին ինֆորմացիա տրամադրելու և վաճառք ապահովելու համար։ Այն, հիմնականում, ստեղծում են ժամանակավոր։


Ե՞րբ պատվիրել լենդինգ էջ

Հարկավոր է ունենալ բիզնես և ինչ-որ առաջարկ։ Օրինակ՝ մոտակա իվենթի, ակցիայի կամ նոր պրոդուկտի մասին մարդկանց տեղեկացնելու համար։
Եվ ուրեմն, կան մի քանի հստակ կանոններ, որոնց հետևելով, էջը կդարձնեք ավելի ուշագրավ և հիշվող։



Ինչպե՞ս ստեղծել արդյունավետ լենդինգ էջ

Իր մարքեթինգային նպատակին ծառայող լենդինգ էջ ստեղծելու համար հարկավոր է հետևել հետևյալ ցուցումներին։


1․ Հստակ կառուցվածք

Գաղտնիք չէ, որ այսօր ցանկացած օգտատեր նախ սքանավորում է էջն իր ուղեղում, այնուհետև ենթագիտակցորեն որոշում՝ շարունակել կարդալ, թե՝ ոչ։
Նա պետք է տեսնի վերնագիրը, գրավիչ առաջարկն ու սկսի մանրամասն կարդալ ամբողջ էջը։ Հայացքով անցնելով ենթավերնագրերով, օգտատերը պետք է պատկերացում կազմի, թե ինչի մասին է առաջարկը։

2․ Գույներ ու տառատեսակներ

Ուշագրավ՝ չի նշանակում ճչացող։ Տառատեսակները պետք է շատ և տարբեր չլինեն, եթե չկա դրա համար արդարացված պատճառ, իսկ գույները՝ միմյանց և տառերի հետ համահունչ։

3․ Նկարներ

Եթե օգտագործվում են լայվ նկարներ, ապա հարկավոր է թե՛ գունային գամմայով, թե՛ դիզայնով համապատասխանեցնել դրանք ամբողջ լենդինգ էջի ոճին և ընկերության բրենդինգին։ Կարևոր է լինել ճանաչելի և տարբերվող։

4․ Անիմացիա

Եթե լենդինգ էջի առանձին դետալներ շարժվում են, դա է՛լ ավելի դինամիկ և ընթեռնելի է դարձնում քոնթենը։ Սակայն այստեղ ևս հակառակ էֆեկտը ստանալու վտանգ կա․ հարկավոր է գործին մոտենալ մասնագիտորեն, որպեսզի պոտենցիալ հաճախորդի ուշադրությունը սևեռեք այնտեղ, որտեղ պետք է, այլ ոչ թե վանեք նրան։

5․ User-friendly ինտերֆեյս

Թվային ոլորտում ստեղծարար նորարարությունները ողջունելի են, բայց օգտատերերի համար անտեսանելի օրինաչափություն կա, որը խախտելը շատ վտանգավոր է և սպառնում է չհասկացվել մարդկանց մեծամասնության կողմից։ Օրինակ, եթե ֆիրմային լոգոտիպի հրահանգը տանի դեպի պատվերի (չեքաութ) բաժին։ Հարկավոր չէ հեծանիվ հորինել․ կան օրենքներ, որոնց խախտելը կխագարի բիզնեսին։
Ժամանակի ընթացքում, հնարավոր է բոլորը սովորեն նոր ոճին, սակայն չենք մոռանում, որ լենդինգ էջը, հիմնականում, ժամանակավոր բնույթ է կրում։

6․ Այս ամենի հետ պետք է հիշել, որ լենդինգը կայք է և SEO օպտիմիզացիայի կարիք ունի․ դրա մասին պետք է հիշել երբ դեռ էջն իր դիզայնով միայն template է և չի դարձել պատրաստի կայք։ Իսկ դա նշանակում է, որ որոնումներ, համեմատություններ, ուսումնասիրություններ հարկավոր է իրականացնել դեռ նախապատրաստական փուլում։

Կայքը պետք է ստեղծել՝ SEO առաջխաղացման պլանը մտքում։

7․ Հստակ գործողության կոչ (Call To Action)

Կարևոր է շփոթության մեջ չգցել օգտատերերին։ Գործողության կոչը ցանկալի է լինի մեկ հատ և (հիմնականում) վերջում։ Մի քանի հրահանգ մի էջի վրա (օրինակ՝ պատվիրել ապրանքատեսակ և նվիրաբերել գումար) ցանկալի չէ օգտագործել պարզ պատճառով՝ օգտատերը լավագույն դեպքում դրանցից մեկն է ընտրելու։ Հիմնականում, շփոթության մեջ ընկնելով, ոչ մի գործողություն չի էլ կատարում։
Կան նաև բացառություններ, երբ օգտատերը չի իրականացնում մի հրահանգը, սակայն հաջորդ առաաջարկն իրեն ավելի համապատասխան է։ Այս դեպքում առաջարկները պարզապես տարբեր լսարանների համար են։ Իհարկե, այս պարագայում ևս գուշությունը չի խանգարի։

Այսպես կարելի է երկար շարունակել, սրանք գլխավոր կետերն են, որոնց վրա պետք է ուշադրություն դարձնել բիզնեսի համար լենդինգ էջ պատվիրելիս։

Հիշենք նաև, որ ցանկացած կանոն կարելի է խախտել, եթե կա հիմնավորված պատճառ և փորձված ձև դա անելու։ Տեսեք նման քեյսեր մեր պորտֆոլիոյում։

Lorem Ipsum
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Sociis euismod ornare nulla urna vitae molestie facilisis.
Contact Us

Վերջին բլոգեր

    Ստացիր նախագծի անվճար հաշվարկ
    Ես համաձայն եմ կայքի պայմաններին և Գաղտնիության քաղ.

    ՀԱՃԱԽՈՐԴԸ ՄԵՐ ՄԱՍԻՆ
    Շնորհակալ ենք WebStart-ի թիմին համբերատար, սիրալիր և պռոֆեսիոնալ աշխատանքի համար։ Ընկերության հետ համագործակցում ենք շուրջ կես տարի և վստահել ենք 2 խոշոր ընկերությունների վեբ-կայքերի պատրաստումն ու SEO առաջխաղացումը։ Անչափ գոհ ենք արդյունքներից։ Եւ ամենակարևորը թիմը շատ պարտաճանաչ է և հանձնում է կայքը նշված ժամկետումներում։
    playcity kayqi patrastum | WEBSTART
    Արփինե Սարոյան
    PlayCity
    Դիտել նախագիծը
    ՀԱՃԱԽՈՐԴԸ ՄԵՐ ՄԱՍԻՆ
    Շնորհակալ ենք WebStart կազմակերպությանը պրոֆեսիոնալ աշխատանքի,բարեխիղճ վերաբերմունքի և ստացված համագործակցության համար:
    | WEBSTART
    Լուսինե Հակոբյան
    VLV Centre
    Դիտել նախագիծը
    ՀԱՃԱԽՈՐԴԸ ՄԵՐ ՄԱՍԻՆ
    I am satisfied with the cooperation. The team was responsive, and attentive to our specific needs. They created an amazing website, that perfectly represents our brand. Thank you for the quality. Recommend!!!
    website fabrikastore development | WEBSTART
    Արման Վերանյան
    Fabrikastore
    Դիտել նախագիծը
    ՀԱՃԱԽՈՐԴԸ ՄԵՐ ՄԱՍԻՆ
    Webstart -ի հետ գործարկեցինք Queenburger.am կայքը, որը իրականացվեց ամենակարճ ժամկետներում եւ ամենաբարձր որակով։ Հայաստանի Հոթելյերների եւ Ռեստորատորների Ասոցիացիան երաշխավորում է։
    Snndi keti kayqi patrastum | WEBSTART
    Էդգար Բաբայան
    Queen Burger
    Դիտել նախագիծը