Շարունակելով օգտվել մեր կայքից, դուք համաձայնում եք քուքիների մշակմանը, որոնք ապահովում են կայքի ճիշտ աշխատանքը:
Հաստատել
Փակել
Մարքեթոլոգին

Ի՞նչ է իրենից ներկայացնում կայքի կոնվերսիան

կայքի կոնվերսիա | WEBSTART

Կոնվերսիան կամ փոխարկումը ցանկալի գործողությունն է, որը կայքի այցելուից ակնկալում են մարքեթոլոգները:
Այն կայքի այցելուների քանակի հարաբերությունն է, ովքեր կատարել են ցանկացած նպատակային գործողություն (գնում, բաժանորդագրություն, ապրանքի ավելացումը զաբյուղ, հարցաթերթիկի լրացում), այցելուների ընդհանուր թվին:
Գրանցումը, ապրանքի ավելացումը զաբյուղ, հարցաթերթիկի լրացումը կոչվում է միկրոկոնվերսիա, իսկ ապրանքի գնման ու վճարման հետ կապված կոնվերսիաները կոչվում են մակրոկոնվերսիաներ:

Կայքի կոնվերսիան մեծացնելու համար հարկավոր է.

  1. Սեգմենտացիա և Ռեմարքեթինգ

    Թիրախային խմբերի հետ աշխատելու համար անհրաժեշտ են հատուկ գործիքներ։ Առաջինը հաճախորդների սեգմենտացիան է ըստ տարատեսակ պարամետրերի (առավել հաճախ ըստ հետաքրքրությունների)։ Երկրորդը ռեմարքեթինգ (կամ ռեթարգեթինգ)՝ այցելուին կայք վերադառցնալու համար:

  2. Ստուգեք վերնագրերը

    Վերնագրի նպատակն է գրավել օգտատիրոջ ուշադրությունը, հետաքրքրություն առաջացնել ձեր առաջարկի նկատմամբ և մոտիվացնել նրան՝ նպատակային գործողություն կատարելու:

  3. Ջնջեք արտաքին հղումները

    Կայքի նպատակն է այցելուի ուշադրությունը սևեռել մեկ նպատակի վրա և մոտիվացնել նրան դրան հասնելու: Ջնջեք արտաքին հղումները (եթե սա աղբյուրի կամ այլ նման հղում չէ)։ Շատ հավանական է, որ հղումը սեղմելով ՝ օգտատերը «կկորցնի հետքը» և չի վերադառնա ձեր կայք:

  4. Մի ստիպեք օգտատերերին գրանցվել

    Այս կետը հատկապես արդիական է առցանց խանութների համար: Ի՞նչն է ձեզ համար ավելի կարևոր: Գրանցված օգտվողների թիվը թե վաճառքի քանակը:
    Եթե երկրորդը, ապա երբեք մի ստիպեք օգտատիրոջը գրանցվել ապրանքը գնելու համար:
    Նրան ընտրելու հնարավորություն ընձեռեք:
    Օգտատերը կարող է գրանցվել ապագայում ավելի արագ վճարելու + բոնուսներ կուտակելու համար: Նշեք դա վճարման էջում:

  5. Օգտագործեք առցանց չատեր

    Դրանք իսկապես աշխատում են: Օգտատերը շատ հաճախ կարող է հարցեր ունենալ, որոնց պատասխանները պարզապես հասանելի չեն կայքում: Առցանց զրույցը հիանալի հնարավորություն է օգտատիրոջը գնորդ դարձնելու համար:

Վերջին բլոգեր

    Ստացիր նախագծի անվճար հաշվարկ
    Ես համաձայն եմ կայքի պայմաններին և Գաղտնիության քաղ.
    ՀԱՃԱԽՈՐԴԸ ՄԵՐ ՄԱՍԻՆ
    Շնորհակալ ենք WebStart-ի թիմին համբերատար, սիրալիր և պռոֆեսիոնալ աշխատանքի համար։ Ընկերության հետ համագործակցում ենք շուրջ կես տարի և վստահել ենք 2 խոշոր ընկերությունների վեբ-կայքերի պատրաստումն ու SEO առաջխաղացումը։ Անչափ գոհ ենք արդյունքներից։ Եւ ամենակարևորը թիմը շատ պարտաճանաչ է և հանձնում է կայքը նշված ժամկետումներում։
    playcity kayqi patrastum | WEBSTART
    Արփինե Սարոյան
    PlayCity
    Դիտել նախագիծը
    ՀԱՃԱԽՈՐԴԸ ՄԵՐ ՄԱՍԻՆ
    Շնորհակալ ենք WebStart կազմակերպությանը պրոֆեսիոնալ աշխատանքի,բարեխիղճ վերաբերմունքի և ստացված համագործակցության համար:
    | WEBSTART
    Լուսինե Հակոբյան
    VLV Centre
    Դիտել նախագիծը
    ՀԱՃԱԽՈՐԴԸ ՄԵՐ ՄԱՍԻՆ
    I am satisfied with the cooperation. The team was responsive, and attentive to our specific needs. They created an amazing website, that perfectly represents our brand. Thank you for the quality. Recommend!!!
    website fabrikastore development | WEBSTART
    Արման Վերանյան
    Fabrikastore
    Դիտել նախագիծը
    ՀԱՃԱԽՈՐԴԸ ՄԵՐ ՄԱՍԻՆ
    Webstart -ի հետ գործարկեցինք Queenburger.am կայքը, որը իրականացվեց ամենակարճ ժամկետներում եւ ամենաբարձր որակով։ Հայաստանի Հոթելյերների եւ Ռեստորատորների Ասոցիացիան երաշխավորում է։
    Snndi keti kayqi patrastum | WEBSTART
    Էդգար Բաբայան
    Queen Burger
    Դիտել նախագիծը