Ի՞նչ է իրենից ներկայացնում կայքի կոնվերսիան
Կոնվերսիան կամ փոխարկումը ցանկալի գործողությունն է, որը կայքի այցելուից ակնկալում են մարքեթոլոգները:
Այն կայքի այցելուների քանակի հարաբերությունն է, ովքեր կատարել են ցանկացած նպատակային գործողություն (գնում, բաժանորդագրություն, ապրանքի ավելացումը զաբյուղ, հարցաթերթիկի լրացում), այցելուների ընդհանուր թվին:
Գրանցումը, ապրանքի ավելացումը զաբյուղ, հարցաթերթիկի լրացումը կոչվում է միկրոկոնվերսիա, իսկ ապրանքի գնման ու վճարման հետ կապված կոնվերսիաները կոչվում են մակրոկոնվերսիաներ:
Կայքի կոնվերսիան մեծացնելու համար հարկավոր է.
- Սեգմենտացիա և Ռեմարքեթինգ
Թիրախային խմբերի հետ աշխատելու համար անհրաժեշտ են հատուկ գործիքներ։ Առաջինը հաճախորդների սեգմենտացիան է ըստ տարատեսակ պարամետրերի (առավել հաճախ ըստ հետաքրքրությունների)։ Երկրորդը ռեմարքեթինգ (կամ ռեթարգեթինգ)՝ այցելուին կայք վերադառցնալու համար: - Ստուգեք վերնագրերը
Վերնագրի նպատակն է գրավել օգտատիրոջ ուշադրությունը, հետաքրքրություն առաջացնել ձեր առաջարկի նկատմամբ և մոտիվացնել նրան՝ նպատակային գործողություն կատարելու: - Ջնջեք արտաքին հղումները
Կայքի նպատակն է այցելուի ուշադրությունը սևեռել մեկ նպատակի վրա և մոտիվացնել նրան դրան հասնելու: Ջնջեք արտաքին հղումները (եթե սա աղբյուրի կամ այլ նման հղում չէ)։ Շատ հավանական է, որ հղումը սեղմելով ՝ օգտատերը «կկորցնի հետքը» և չի վերադառնա ձեր կայք: - Մի ստիպեք օգտատերերին գրանցվել
Այս կետը հատկապես արդիական է առցանց խանութների համար: Ի՞նչն է ձեզ համար ավելի կարևոր: Գրանցված օգտվողների թիվը թե վաճառքի քանակը:
Եթե երկրորդը, ապա երբեք մի ստիպեք օգտատիրոջը գրանցվել ապրանքը գնելու համար:
Նրան ընտրելու հնարավորություն ընձեռեք:
Օգտատերը կարող է գրանցվել ապագայում ավելի արագ վճարելու + բոնուսներ կուտակելու համար: Նշեք դա վճարման էջում: - Օգտագործեք առցանց չատեր
Դրանք իսկապես աշխատում են: Օգտատերը շատ հաճախ կարող է հարցեր ունենալ, որոնց պատասխանները պարզապես հասանելի չեն կայքում: Առցանց զրույցը հիանալի հնարավորություն է օգտատիրոջը գնորդ դարձնելու համար: