7 օգտակար խորհուրդներ կայքի #redesign-ի մասին
Շատերը պնդում են, որ #redesign-ը կարող է շատ ցավոտ ազդեցություն ունենալ կայքի արդյունավետության, որոնման արդյունքներում հայտնվելու և հաճախելիության վրա:
Փորձենք պատասխանել այն հարցին, թե ինչու՞ փոխել կայքի դիզայնը, եթե այն ունի այցելության բարձր ցուցանիշներ։
Նախ չպետք է վախենալ, քանի որ ցանկացած էական փոփոխություն առաջընթաց է, և այն պետք է պարբերաբար տեղի ունենա: Ինչպես նաև չի կարելի մոռանալ մրցակիցների մասին, ովքեր ստեղծում են ավելի առաջադեմ և ավելի հարմարավետ կայք օգտատերերի համար:
redesign-ը փոփոխություն է, որը անդրադառնում է ոչ միայն կայքի տեսքի, այլ նաև ամբողջ կառուցվածքի վրա։
Այս գրառման մեջ մենք կներկայացնենք Ձեզ 7 օգտակար խորհուրդներ կայքի #redesign-ի համար
- Կայքի կառուցվածք
Նախքան #redesign-ը, վերակառուցեք ամբողջ իմաստաբանական կազմը, ներառյալ որոնման հուշումները, վերլուծեք մրցակցների կայքերի կառուցվածքը: Խնդրում ենք նկատի ունեցեք, որ օգտատերերի հարցումները օրեցօր դառնում են ավելի ճշգրիտ:
Ելնելով նոր իմաստաբանական կազմից՝ իմաստ ունի ընդլայնել կատեգորիաների և ենթադասերի քանակը և ստեղծել նոր ֆիլտրեր:
Որոնման հարթակներ
Որպեսզի որոնման հարթակները ճիշտ ընկալեն ձեր կայքի նոր դիզայնը, մի մոռացեք անել հետևյալը.
🔺 Կարգավորեք կամ ստեղծեք robots.txt ֆայլ
Հուշում. Փակեք համակարգի բաժինները, ադմինիստրատորի վահանակը, որոնման էջերը (հիշեք, որ ոճը, գրությունները և տառատեսակները պետք է բաց լինեն GoogleBot- ի համար):
🔺 Ձևավորեք կամ թարմացնեք sitemap.xml կայքի քարտեզը, եթե ստեղծվել են նոր բաժիններ և / կամ էջեր:
Կարգավորեք ձեր #WebMaster-ի Yandex– ը, Google-ը և Mail-ը, այս գործողությունը անհրաժեշտ է ձեր նորացված կայքի ինդեքսավորմանը հետևելու համար:
Թվային հսկողություն
Ճիշտ URL կառուցվածքը օգտատերերին օգնում է ոչ միայն ավելի լավ կողմնորոշվել, այլև հնարավորություն է տալիս որոնման ռոբոտներին ավելի որակով և արագ սկանավորել կայքը: Բացի այդ, URL- ում հիմնական հարցումների առկայությունը մեծ դեր ունի կայքի առաջխաղացման համար։ - Մի մոռացեք տեքստերի մասին:
Ինչպես նշել ենք մեր գրառումներից մեկում, տեքստի որակը և բովանդակությունը շատ մեծ նշանակություն ունի։ Եթե Ձեր հին կայքը ունի ունիկալ բովանդակությամբ տեքստեր, ապա փոխանցեք դրանք Ձեր կայքի նոր տարբերակին: - Փորձարկեք փոփոխությունները
Նախքան կայքի դիզայնը ամբողջությամբ փոխելը՝ փորձարկեք առանձին տարրեր հին դիզայնի վրա: Եթե փոփոխությունները աշխատել են և ավելի շատ հայտեր կան, ապա կայքի նոր տարբերակում դա նույնպես կաշխատի: - Թողեք «ազատ տարածություն» ՝ խառնաշփոթից խուսափելու համար:
Ազատ տարածությունը պարտադիր չէ, որ սպիտակ լինի։ Այդ բաց տարածությունները օգնում են, որ ձեր կայքը չշփոթեցնի այցելուներին և օգնում են օգտվողներին հեշտությամբ գտնել այն, ինչն նրանց անհրաժեշտ է: - Ստացեք հետադարձ կապ հաճախորդներից, վերլուծեք փոփոխությունները
redesign-ը երկարատև գործընթաց է: Բոլոր փոփոխություններից հետո անհրաժեշտ է վերահսկել օգտատերերի արձագանքը և անհրաժեշտության դեպքում փոփոխել դիզայնը