10 ժամանակակից միտումներ #Web #Design-ի մասին
Կայքը ձեր բիզնեսի դեմքն է և նոր հաճախորդներ ներգրավելու հիմնական միջոցը:
Օգտագործեք վեբ դիզայնի ամենավերջին միտումները: Ներգրավեք այցելուներ և դարձրեք նրանց մշտական հաճախորդներ:Վառ գույներ + պարզություն
Բազմաթիվ ապրանքանիշեր են ձգտում լինել ավելի տեսանելի, քան իրենց մրցակիցները, այդ իսկ պատճառով վառ և համարձակ գույներ օգտագործումը կշարունակի լինել առաջատար կայքի ձևավորման մեջ։ Վառ և հագեցած գույները ուշադրություն են գրավում և շատ օնլայն-բրենդեր ակտիվորեն օգտվում են դրանից։
Յուրաքանչյուր սպառող ցանկացած ժամանակակից կայքից ակնկալում է տեսնել դիզայնի համարձակ և գեղեցիկ լուծումներ։
#Animations & #GIF
Անիմացիաները ձեր ապրանքանիշին ոչ միայն գրավչություն են հաղորդում, այլև օգնում են արտահայտել նրա արժեքները և պատմում են նրա պատմության մասին` նոր և հետաքրքիր ձևաչափով:
Պատկերներ տարածության մեջ
Վառ տեսողական էֆեկտ է, որը կենտրոնացնում է օբյեկտի վրա: Ֆուտուրիզմը և մինիմալիզմը պատկերին տալիս են որոշակի թեթևություն: Այս միտումը պետք է օգտագործվի հիմնականում արտադրական ընկերությունների կողմից, որոնք ցանկանում են կենտրոնացնել իրենց արտադրանքի վրա:
LineArt
2020 թվականին գրաֆիկական դիզայնի բոլոր ոլորտներում բացարձակ հիթ: Եզրագծային գրաֆիկայի լաքոնիզմը և LineArt- ի ստեղծագործական նկարազարդումները կդարձնեն նմուշները ավելի մաքուր և ավելի պրոֆեսիոնալ:
Եռաչափ գրաֆիկա / 3D շարժման էֆեկտներ
3D- ը շուտով կդառնա գրաֆիկական և վեբ ձևավորման հիմնական աղբյուր: 2020-ին ակնկալում ենք նոր 3D ձևավորում ՝ ստատիկ, անիմացիոն և ինտերակտիվ
Ձայնային ինտերֆեյս
Ձայնային ինտերֆեյսը հնարավորություն է տալիս գրավել զբաղված լսարանի ուշադրությունը։
Ստեղծեք արագ բեռնման տեսանելիություն
Դուք կարող եք ցույց տալ %-ային առաջընթաց: Կամ այն հնարքը, որի ժամանակ էջը բեռնում է փուլ առ փուլ, այսինքն երբ պատկերը աստճանաբար է պարզ դառնում։ Այցելուները տեսնում են, որ գործողությունը սկսվել է և չեն շտապում փակել էջը:
Գեներացնող դիզայն
Գույնը և ձևը խառնելը թույլ է տալիս հասնել յուրօրինակ ներկայացման և բարձրացնել բրենդի ճանաչելիությունը։
Doodles (ձեռքով նկարազարդումներ)
Ձեռքով նկարած կամ ուղակի առանձին տարրերը եզակիություն են հաղորդում բրենդին: Այս նկարները չեն պահանջում գծերի հավասարեցում ինչի պատճառով արդյունքը ավելի բնական տեսք է ստանում:
Ավելացրեք «Մեր մասին խոսում են» բլոկը
Այս բլոկը շարունակում է պահպանել առաջատար դիրքերը և ավելի ու ավելի է հաճախ է հայտնվում կայքերում: Այն մեծացնում է վստահությունը ձեր և ձեր ապրանքանիշի նկատմամբ: