Գույների հոգեբանությունը կայքի ձևավորման մեջ
Գույների ճիշտ ընտրությունը կարող է դիրքավորման շատ արդյունավետ գործիք հանդիսանալ։ Գույները ուղղակիորեն ազդում են կայքի այցելուի ենթագիտակցության վրա, իսկ ճիշտ օգտագործվելու դեպքում, վստահություն են առաջացնում և դրական վերաբերմունք ձևավորում ապրանքի նկատմամբ, այդպիսով դրդում են գնումներ կատարել:
Գույները և դրանց ընկալման հոգեբանական բնութագրերը
Գույնի ընկալումը միանշանակ չէ: Թե ինչպես է մարդը նույն գույնի վրա արձագանքում, կախված է շատ գործոններից ՝ բնակության վայր, մշակութային բնութագրեր, կրոնական պատկանելիություն, տարիք, անգամ տվյալ պահին հուզական վիճակ և տրամադրություն:
Բայց կայքի համար գույն ընտրելուց առաջ դուք պետք է ուսումնասիրեք յուրաքանչյուր գույնին բնորոշ ասոցիացիաները, որոնք մարդկանց մեծամասնության մոտ նույնն են:
Կարմիրը` ասոցացվում է ագրեսիայի, ուժի, կրքի, սիրո հետ: Ուշադրություն է գրավում, առաջացնում է անհանգստության և վտանգի զգացողություն:
Նարնջագույն` ասոցացվում է երիտասարդության, ընկերասիրության, դրական, պայծառ հույզերի, էներգիայի հետ: Արթնացնում է ստեղծագործելու ցանկություն։
Դեղին` ուրախության, մանկության, երջանկության գույն: Երբեմն կապվում է համերաշխության և հեղինակության հետ:
Կանաչ` ասոցացվում է առողջության, բնության, զարգացման, շրջակա միջավայրի պաշտպանության, անվտանգության և ֆինանսների հետ:
Կապույտ՝ այս գույնի ընտրությունը վեբ կայքի ձևավորման համար արդարացված կլինի, եթե ձեզ հարկավոր է ձեռք բերել օգտատիրոջ վստահությունը, նրան հանգստություն ներշնչել, հուսալիության զգացում առաջացնել և համոզել ձեր պրոֆեսիոնալիզմի մեջ:
Մանուշակագույն՝ շքեղության, բարդության, ընտրողականության գույն: Ասոցացվում է սիրավեպի, միստիցիզմի, առեղծվածի հետ:
Սպիտակ՝ մաքուրություն, տարածություն, ազատություն, բարություն: Այս գույնը հաճախ օգտագործվում է որպես ֆոն կայքերի ձևավորման մեջ: Այն օպտիմալ լուծում է առցանց խանութների համար, քանի որ այն թույլ է տալիս կենտրոնանալ ապրանքների վրա: Օգտագործվում է գերժամանակակից մինիմալիստական ձևավորում ստեղծելու համար:
Սև՝ նրբություն, լարվածություն, գերիշխանություն, մինիմալիզմ: Պետք է զգույշ լինեք այս գույնի հետ: Այն կարող է ուրախացնել օգտագործողին մինիմալիզմի և շքեղության համադրությամբ սակայն կարող է նաև առաջացնել բացասական արձագանք։
Քանի՞ գույն է անհրաժեշտ ընտրել կայքի ձևավորման համար
Շատ գույներ պարունակող կայքը դժվար է ընկալվում, իսկ շատ քիչ գույների օգտագործման արդյունքում կայքը կարող է միօրինակ տեսք ունենալ։ Այդ իսկ պատճառով ամենաօպտիմալ տարբերակը 3-4 գույնն է՝ հիմնական, լրացուցիչ, ֆոնային և շեշտադրող։