Շարունակելով օգտվել մեր կայքից, դուք համաձայնում եք քուքիների մշակմանը, որոնք ապահովում են կայքի ճիշտ աշխատանքը:
Հաստատել
Փակել
Դիզայներին

Գույների հոգեբանությունը կայքի ձևավորման մեջ

գույների հոքեբանությունը ծրագրավորման մեջ | WEBSTART

Գույների ճիշտ ընտրությունը կարող է դիրքավորման շատ արդյունավետ գործիք հանդիսանալ։ Գույները ուղղակիորեն ազդում են կայքի այցելուի ենթագիտակցության վրա, իսկ ճիշտ օգտագործվելու դեպքում, վստահություն են առաջացնում և դրական վերաբերմունք ձևավորում ապրանքի նկատմամբ, այդպիսով դրդում են գնումներ կատարել: Գույները և դրանց ընկալման հոգեբանական բնութագրերը Գույնի ընկալումը միանշանակ չէ: Թե ինչպես է մարդը նույն գույնի վրա արձագանքում, կախված է շատ գործոններից ՝ բնակության վայր, մշակութային բնութագրեր, կրոնական պատկանելիություն, տարիք, անգամ տվյալ պահին հուզական վիճակ և տրամադրություն:
Բայց կայքի համար գույն ընտրելուց առաջ դուք պետք է ուսումնասիրեք յուրաքանչյուր գույնին բնորոշ ասոցիացիաները, որոնք մարդկանց մեծամասնության մոտ նույնն են: Կարմիրը` ասոցացվում է ագրեսիայի, ուժի, կրքի, սիրո հետ: Ուշադրություն է գրավում, առաջացնում է անհանգստության և վտանգի զգացողություն: Նարնջագույն` ասոցացվում է երիտասարդության, ընկերասիրության, դրական, պայծառ հույզերի, էներգիայի հետ: Արթնացնում է ստեղծագործելու ցանկություն։ Դեղին` ուրախության, մանկության, երջանկության գույն: Երբեմն կապվում է համերաշխության և հեղինակության հետ: Կանաչ` ասոցացվում է առողջության, բնության, զարգացման, շրջակա միջավայրի պաշտպանության, անվտանգության և ֆինանսների հետ: Կապույտ՝ այս գույնի ընտրությունը վեբ կայքի ձևավորման համար արդարացված կլինի, եթե ձեզ հարկավոր է ձեռք բերել օգտատիրոջ վստահությունը, նրան հանգստություն ներշնչել, հուսալիության զգացում առաջացնել և համոզել ձեր պրոֆեսիոնալիզմի մեջ: Մանուշակագույն՝ շքեղության, բարդության, ընտրողականության գույն: Ասոցացվում է սիրավեպի, միստիցիզմի, առեղծվածի հետ: Սպիտակ՝ մաքուրություն, տարածություն, ազատություն, բարություն: Այս գույնը հաճախ օգտագործվում է որպես ֆոն կայքերի ձևավորման մեջ: Այն օպտիմալ լուծում է առցանց խանութների համար, քանի որ այն թույլ է տալիս կենտրոնանալ ապրանքների վրա: Օգտագործվում է գերժամանակակից մինիմալիստական ձևավորում ստեղծելու համար: Սև՝ նրբություն, լարվածություն, գերիշխանություն, մինիմալիզմ: Պետք է զգույշ լինեք այս գույնի հետ: Այն կարող է ուրախացնել օգտագործողին մինիմալիզմի և շքեղության համադրությամբ սակայն կարող է նաև առաջացնել բացասական արձագանք։ Քանի՞ գույն է անհրաժեշտ ընտրել կայքի ձևավորման համար Շատ գույներ պարունակող կայքը դժվար է ընկալվում, իսկ շատ քիչ գույների օգտագործման արդյունքում կայքը կարող է միօրինակ տեսք ունենալ։ Այդ իսկ պատճառով ամենաօպտիմալ տարբերակը 3-4 գույնն է՝ հիմնական, լրացուցիչ, ֆոնային և շեշտադրող։

Վերջին բլոգեր

    Ստացիր նախագծի անվճար հաշվարկ
    Ես համաձայն եմ կայքի պայմաններին և Գաղտնիության քաղ.

    ՀԱՃԱԽՈՐԴԸ ՄԵՐ ՄԱՍԻՆ
    Շնորհակալ ենք WebStart-ի թիմին համբերատար, սիրալիր և պռոֆեսիոնալ աշխատանքի համար։ Ընկերության հետ համագործակցում ենք շուրջ կես տարի և վստահել ենք 2 խոշոր ընկերությունների վեբ-կայքերի պատրաստումն ու SEO առաջխաղացումը։ Անչափ գոհ ենք արդյունքներից։ Եւ ամենակարևորը թիմը շատ պարտաճանաչ է և հանձնում է կայքը նշված ժամկետումներում։
    playcity kayqi patrastum | WEBSTART
    Արփինե Սարոյան
    PlayCity
    Դիտել նախագիծը
    ՀԱՃԱԽՈՐԴԸ ՄԵՐ ՄԱՍԻՆ
    Շնորհակալ ենք WebStart կազմակերպությանը պրոֆեսիոնալ աշխատանքի,բարեխիղճ վերաբերմունքի և ստացված համագործակցության համար:
    | WEBSTART
    Լուսինե Հակոբյան
    VLV Centre
    Դիտել նախագիծը
    ՀԱՃԱԽՈՐԴԸ ՄԵՐ ՄԱՍԻՆ
    I am satisfied with the cooperation. The team was responsive, and attentive to our specific needs. They created an amazing website, that perfectly represents our brand. Thank you for the quality. Recommend!!!
    website fabrikastore development | WEBSTART
    Արման Վերանյան
    Fabrikastore
    Դիտել նախագիծը
    ՀԱՃԱԽՈՐԴԸ ՄԵՐ ՄԱՍԻՆ
    Webstart -ի հետ գործարկեցինք Queenburger.am կայքը, որը իրականացվեց ամենակարճ ժամկետներում եւ ամենաբարձր որակով։ Հայաստանի Հոթելյերների եւ Ռեստորատորների Ասոցիացիան երաշխավորում է։
    Snndi keti kayqi patrastum | WEBSTART
    Էդգար Բաբայան
    Queen Burger
    Դիտել նախագիծը