Ինչպե՞ս թարմացնել կայքի քոնթենթը | Խորհուրդներ
Կայքերի պատրաստում և առաջխաղացում ծառայությունները միմյանց հետ սերտ փոխկապակցված են։ Եթե զուգահեռ աշխատանք է տարվել երկու ուղղություններով, ապա հաջորդ քայլը գրագետ քոնթենթ կազմելն է։ Այնուամենայնիվ այսքանով չի ավարտվում կայքի վրա տարվող աշխատանքը։ Այսօր կխոսենք այն մասին, թե ինչպես և ինչի համար մշտապես թարմացված պահել կայքը։
Նախ մի քանի պարզ սահմանում տանք, որպեսզի հարցեր չառաջանան։
Ի՞նչ է նշանակում կոնտենտ
Վեբ քոնթենթը կայքում տեղակայված ողջ տեքստային բովանդակությունն է, բացառությամբ բլոգի, որի մասին այս նյութում առանձին կխոսենք։ Լինում է նաև ֆոտո և վիդեո քոնթենթ։ Կարճ ասած՝ այն ամենը, ինչ տեսնում եք կայքում՝ կոնտենտ է։
Ինչու՞ թարմացնել քոնթենթը
Կայքի SEO առաջխաղացումն ապահովելու համար շատ կարևոր են մասնագիտական ուսումնասիրությունները, սակայն կատարված աշխատանքի արդյունավետությունը կավելանա, եթե կայքի քոնթենթը մշտապես թարմացված լինի։ Բանն այն է, որ որոնողական համակարգերի crawler-ները ինդեքսացիայի ժամանակ նախապատվություն են տալիս նոր հայտնաբերված էջերին։ Իսկ թարմացված համարվում է այն էջը, որի քոնենթի մեջ ինչ-որ փոփոխություն է արվել և կառավարման համակարգից update է արվել։ Այդպես մենք crawler-ներին նշան ենք տալիս, որ ինչ-որ բան փոխվել է, դա թույլ է տալիս նրանց ևս մեկ անգամ ստուգել էջը։ Որպես կանոն, ավելի հաճախ թարմացվող կայքերն ավելի շատ թոփ հորիզոնականների են արժանանում։
Ինչպե՞ս թարմացնել քոնթենթը
Այստեղ կա երկու արդյունավետ եղանակ՝
- Վերահրապարակում
Վերահրապարակման համար ամենահարմար բովանդակությունը ամենաբարձր ռեյթինգով էջերն են։ Այսինքն այն էջերը, որոնք շատ այցելուներ ունեն։ Կարևոր է միշտ արդիական պահել այդտեղի ինֆորմացիան, որպեսզի traffic-ը չքչանա։
Կարևոր թեմաներն իրենց բանալի բառերով պետք է միշտ թոփ հորիզոնականներում լինեն։ Այդպես է ընկերությունը վերածվում բրենդի։
Սոցցանցերում առավել հայտնի հրապարակումների և էջերի քոնթենթը ևս պետք է մշտապես թարմացվի։
Նաև վերանայման կարիք ունեն lost keyword-ներով և ցածր CTR-ով էջերը։ - Վերամշակում
Կոնտենտի վերամշակումը վերաբերում է ֆորմատի փոփոխությանը։ Սակայն այստեղ պետք է զգույշ լինել. օրինակ եթե մի քանի տեխնիկական էջ որոշես միացնել ու դարձնել մի հրապարակում՝ հնարավոր է որոնողական համակարգերը շփոթության մեջ ընկնեն։
Քոնթենթի մատուցման ձևը փոխելիս պետք է առավելագույնս ուշադիր լինել՝ հակառակ արդյունքը չունենալու համար։ Եվ հիշիր, որ պետք է միշտ ստուգել գլխավոր բանալի բառի և էջի բովանդակության համապատասխանությունը, այլապես bounce rate-ի բարձր տոկոսն ապահովված կլինի։
Ընդհանուր առմամբ պետք է ավելացնել տեքստային քոնթենթում ոչ թե մեկ կամ երկու արտահայտություն, այլ առնվազն 200 բառից բազկացած պարբերություն։
Խոսքը վերաբերում է նաև ֆոտո կոնտենտին, դրանց ալտ-նկարագրություններին։ Թարմացնելով դրանք՝ նաև կայքն է նոր տեսք ստանում։
Բլոգի և այլ էջերի թարմացման մասին
Էջեր, որոնք պետք է մշտապես թարմացնել՝
- Մեր մասին
- Պորտֆոլիո
- Թիմը
- Բլոգ / Նորություններ
«Մեր մասին» հատվածը փոփոխությունների ենթակա է առնվազն տարին երկու անգամ։ Այստեղ կարևոր է ցույց տալ զարգացում։
«Պորտֆոլիոն» կամ ավարտված աշխատանքների բաժինը ևս ցույց է տալիս բրենդի առաջխաղացումն ու վերջին նորությունները։
«Թիմը» բաժնում պետք են թարմացումներ, եթե անգամ փոփոխություն չի լինում անձնակազմի ներսում։ Չէ՞ որ թիմը մեծանում և փոփոխվում է։ Հետևաբար, կարելի է թիմակիցների նկարները թարմացնել։
«Բլոգ» / «Նորություններ» բաժին(ներ)ը ստեղծվում է ամենաքիչը շաբաթական երկու անգամ թարմացվելու նպատակով։ Այստեղ հրապարակումներն օգնում են հեշտությանմբ գտնել ընկերությանդ կայքը՝ արդիական բանալի բառերով և թեմաներով որոնումներ կատարելիս։
Եվ վերջում, բոնուս մեր թիմի կողմից՝ էջի H1 և H2 վերնագրերը պարտադիր պիտի փոփոխվեն բանալի բառերի, կազմված կայքի սեմանտիկ միջուկի հիման վրա։ Այստեղ պարտադիր է նշել էջի գլխավոր բանալի բառը։
Իսկ եթե տեսնում ես, որ այս ամենը շատ ծավալուն և ժամանակատար աշխատանք է քեզ համար, ապա միշտ կարող ես կապ հաստատել մեր մասնագետների հետ, մենք՝ մանրամասն բովանդակային կոնտենտ անալիզ կատարելուց հետո, կբարձրացնենք և մշտապես թարմացված կպահենք կայքիդ SEO ցուցանիշները։