Ցանկանու՞մ ես տեղադրել գովազդ Google-ում

տեղադրել գովազդ Googleումnbsp| WEBSTART

Այսօր, շնորհիվ համացանցի, ցանկացած բիզնես ունի անսահմանափակ հնարավորությունների պոտենցիալ։ Կարդա հաջորդիվ, թե ինչու է պետք տեղադրել գովազդ Google-ում ։

Սակայն շատերի մոտ ձևավորվել է թյուր կարծիք, որ համացանցը սահմանափակվում է միայն որոշ սոցիալական ցանցերով (facebook, instagram)՝ առանց պատկերացնելու, որ այդպիսով մի քանի անգամ կրճատում է մեծ լսարան ձևավորելու հավանականությունը։

Իրականում, եթե ցանկանում ես հասնել մեծ արդյունքների, ցանկալի է օգտագործել բոլոր հնարավոր հարթակները՝ ճանաչում ձեռք բերելու համար։
Մեր օրերում Google-ից օգտվում են շատ-շատերը՝ անկախ տարիքից, քանի որ մեծամասնության սմարթֆոնների մեջ կա վերջինիս հավելվածը՝ հեշտ և արագ որոնումների համար։ Google-ը հանդիսանում է բազմաթիվ հայտնի ընկերությունների գործընկեր։ Samsung-ն անգամ Galaxy մոդելների շարք ունեի թողարկած՝ որպես Google-ի հետ համագործակցություն։

Անդրադառնանք գովազդին։ Ինչու՞ է պետք տեղադրել գովազդ հենց Google-ում։

Վերոնշյալ տեղեկությունները տրամադրում ենք, որպեսզի տեսնեք, թե որքան տարածված է և որքան շատ մարդ է օգտվում այսօր որոնողական համակարգերից։ Տրամաբանական է, որ այդ ցանկը գլխավորում է հենց Google-ը։ Հետևաբար, ձեռնատու է հենց այդտեղ տեղադրել գովազդ և այդ հարթակում ծանոթացնել մարդկանց սեփական բրենդի հետ։

Կատարելու համար այդ ամենը հարկավոր է տեղադրրել կոնտեքստային գովազդ Google-ում։ Իրականում, մեծ լսարանի դեպքում պատասխանատվությունը ավելի շատ է. լավ մասնագետը կարող է բարձրացնել ընկերությանդ վարկանիշը, իսկ այ վատ աշխատանքի դեպքում միայն մեկնաբանություններ ջնջելը դժվար թե բավական լինի։
Ինտերնետ գովազդ տեզադրելու համար հարկավոր է ունենալ կայք կամ լենդինգ էջ, որպեսզի հաճախորդն անցում կատարի և տեսնի հստակ առաջարկ։ Շատերը գովազդի համար հատուկ առաջարկի էջեր են ստեղծում կայքում, և դա ունենում է իր արդյունքը։

Տեղադրելով գովազդ Google-ում դու տեսնում ես, թե ով է քո հաճախորդը, որտեղից է նա գալիս, ինչն է նրան հետաքրքրում և ուր է գնում։ Վերջնակետը տեսնելն օգնում է կանխորոշել ընկերությանդ հաջորդ քայլը։ Հմուտ մարքեթոլոգները այս տեղեությունների շնորհիվ կարող են բազմապատկել ընկերությանդ ճանաչելիությունը։

Ի դեպ, Webstart-ի PPC մասնագետները սերտիֆիկացված են հենց Google-ի կողմից։

Պատվիրել գովազդ Google-ում կարող ես կապ հաստատելով մեզ հետ։

Իսկ իմանալ ավելին այն գործիքի մասին, որով տեղադրում են գովազդը (Google AdWords) և այս տարվա փոփոխությունների մասին կարող ես մեր PPC մասնագետ ԱՆդրեի հեղինակային նյութը կարդալով։

window.addEventListener('visibilitychange', function() { !function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window, document,'script', 'https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js'); fbq('init', '644109783541101'); fbq('track', 'PageView'); });