Վերջերս արդեն նաև Հայաստանում բավականին մեծ տարածում է գտել այն միտքը, որ եթե ձեռնարկատեր ես, ապա պարտադիր պետք է դրա համար կայք պատվիրել։ Թվային տիրույթում գտնվելը կարևոր իմիջային նշանակություն ունի։ Կայքի գլխավոր նպատակը որոշում է կազմակերպությունը, սակայն չենք մոռանում նաև այն, որ կայքը կարևոր գործիք է նախ և առաջ վաճառքի համար։ Չէ՞ որ ցանկացած բիզնես զբաղվում է ինչ-որ բանի ուղղակիորեն կամ անուղղակի վաճառքով։ Լինելով մարքեթինգային ունիվերսալ գործիք՝ զվարճանքի կենտրոնի կայքը պիտի արտացոլի տվյալ վայրի ամբողջ էներգետիկան և գրավի մարդկանց, որպեսզի նրանք ցանկանան այցելել։
Իրականում, կայքերի պատրաստում և սպասարկում ծառայությունները միմյանց հետ սերտ փոխկապակցված են, հատկապես եթե հաճախորդը չունի համապատասխան կրթություն ծրագրավորման ոլորտում:
Ընկերության ներկայացուցիչը պետք է կազմի բրիֆ, որտեղ մանրամասն ներկայացնի վեբ կայքի պատրաստմանը կամ այլ ծառայության վերաբերյալ գործնական հարցաշար և ներկայացնի այն պատվիրատու կողմին։ Կարևոր է, որ վերջինս իր հերթին պատրաստակամ լինի ժամանակին լրացնել և հետ ուղարկել բրիֆը։ Նշված տեղեկությունների հիման վրա է կազմակերպվում ծրագրավորման և մնացած թիմերի հետագա աշխատանքը։