fbpx

Լրացրեք բրիֆը

Լրացրեք բրիֆը և պատմեք Ձեր բիզնեսի մասին կամ զանգահարեք: 043 534-534

[contact-form-7 id=”19″ title=”Բրիֆ”]


Փրոջեքթ մենեջմենթն ամենակարևորն է, եթե ցանկանում ես արդյունավետ համագործակցություն ունենալ կայքերի պատրաստմամբ զբաղվող կամ ցանկացած այլ թվային ծառայություններ մատուցող ընկերության հետ։ Նախքան պրոյեկտի շուրջ աշխատանքը սկսելը հարկավոր է հստակ պատկերացնել, թե ինչ խնդիրներ են դրված մասնագետների առաջ։

Բրիֆինգն օգնում է համակարգել աշխատանքը՝ նախքան այն սկսելը։ Չնայած նրան, որ մեզ մոտ բրիֆն իրենից ներկայացնում է աղյուսակ, այն կարող է լինել հասարակ հարցաշար՝ Word-ի ֆայլով։ Կարևորն այստեղ ոչ թե փաթեթավորումն է, այլ բովանդակությունը։ Հարցերը պետք է կազմված լինեն այնպես, որ տվյալ ոլորտից հեռու անձը ևս կարողանա լրացնել այն։ Չէ՞ որ ոչ միշտ է ընկերությունն ունեմ մարքեթինգի թիմ կամ առանձին աշխատակիցներ՝ տարբեր պրոյեկտների համար։ Պատահում է անգամ, որ բիզնեսի տերն անձամբ է զբաղվում նման հարցերով։

Բրիֆ լրացնելը կարևոր է, եթե քեզ հարկավոր են մարքեթինգային ծառայություններ, կայքի առաջխաղացում, վեբ կայքի կամ լենդինգ էջի ստեղծում, SMM առաջխաղացում և այլ ծառայություններ։

Կայքի ստեղծումը ևս պրոյեկտ է և նման կամ ցանկացած այլ թվային ծառայություն պատվիրելիս հարկավոր է կատարել մի քանի քայլ, որոնք կօգնեն կրճատել պրոյեկտի վրա կատարած աշխատանքի ժամանակը։ Եթե պրոյեկտ մենեջեր ես, ապա քեզ կօգնի մեր բլոգն այն մասին, թե ինչպես կազմել կայքի բրիֆ, որի ներսում կա անվճար բրիֆի օրինակ։

Ընկերությունը պետք է կազմի բրիֆ, որտեղ մանրամասն ներկայացնի կայքի պատրաստմանը կամ այլ ծառայությանն առընչվող գործնական հարցաշար և ներկայացնի այն պատվիրատուին։ Կարևոր է, որ վերջինս պատրաստակամ լինի ժամանակին լրացնել և հետ ուղարկել բրիֆը։ Այդ տեղեկությունների հիման վրա է կազմակերպվում ծրագրավորման կամ մարքեթինգի թիմի աշխատանքը։ Իսկ հաճախ՝ երկուսինը միասին։

Լավ բրիֆն իր մեջ ներառում է հետևյալ տեղեկությունները՝

  1. Պրոյեկտի նպատակները
  2. Թիմի աշխատանքի արդյունավետության գնահատման միջոցները
  3. Նախատեսված բյուջեն
  4. Աշխատանքի իրականացման ցանկալի ժամանակը
  5. Տեղեկություններ ընկերության նպատակների և առաքելության մասին

Գտնելով բիզնեսի խնդիրներն ու կարիքները՝ մեր թիմը սկսում է քննարկումները, վերլուծություններն ու փորձարկումները։ Մեր ծրագրավորման ընկերության թիմի անդամները մշտապես հետևում են ոլորտի թրենդներին, օգտագործելով նորագույն տեխնոլոգիական լուծումներ:

Webstart Digital Group-ն առաջարկում է կայքերի ստեղծում, մշակում, SEO առաջխաղացում, թվային մարքեթինգ, SMM, PPC, Targeting, Google My Business առաջխաղացում ծառայություններ, ինչպես նաև փաթեթային լուծումներ՝ շահավետ առաջարկներով և ճկուն զեղչային համակարգով՝ մշտական հաճախորդների համար։

Մանրամասների համար կարող ես կապ հաստատել մեր մասնագետների հետ։

[contact-form-7 id=”19″ title=”Բրիֆ”]


Փրոջեքթ մենեջմենթն ամենակարևորն է, եթե ցանկանում ես արդյունավետ համագործակցություն ունենալ կայքերի պատրաստմամբ զբաղվող կամ ցանկացած այլ թվային ծառայություններ մատուցող ընկերության հետ։ Նախքան պրոյեկտի շուրջ աշխատանքը սկսելը հարկավոր է հստակ պատկերացնել, թե ինչ խնդիրներ են դրված մասնագետների առաջ։

Բրիֆինգն օգնում է համակարգել աշխատանքը՝ նախքան այն սկսելը։ Չնայած նրան, որ մեզ մոտ բրիֆն իրենից ներկայացնում է աղյուսակ, այն կարող է լինել հասարակ հարցաշար՝ Word-ի ֆայլով։ Կարևորն այստեղ ոչ թե փաթեթավորումն է, այլ բովանդակությունը։ Հարցերը պետք է կազմված լինեն այնպես, որ տվյալ ոլորտից հեռու անձը ևս կարողանա լրացնել այն։ Չէ՞ որ ոչ միշտ է ընկերությունն ունեմ մարքեթինգի թիմ կամ առանձին աշխատակիցներ՝ տարբեր պրոյեկտների համար։ Պատահում է անգամ, որ բիզնեսի տերն անձամբ է զբաղվում նման հարցերով։

Բրիֆ լրացնելը կարևոր է, եթե քեզ հարկավոր են մարքեթինգային ծառայություններ, կայքի առաջխաղացում, վեբ կայքի կամ լենդինգ էջի ստեղծում, SMM առաջխաղացում և այլ ծառայություններ։

Կայքի ստեղծումը ևս պրոյեկտ է և նման կամ ցանկացած այլ թվային ծառայություն պատվիրելիս հարկավոր է կատարել մի քանի քայլ, որոնք կօգնեն կրճատել պրոյեկտի վրա կատարած աշխատանքի ժամանակը։ Եթե պրոյեկտ մենեջեր ես, ապա քեզ կօգնի մեր բլոգն այն մասին, թե ինչպես կազմել կայքի բրիֆ, որի ներսում կա անվճար բրիֆի օրինակ։

Ընկերությունը պետք է կազմի բրիֆ, որտեղ մանրամասն ներկայացնի կայքի պատրաստմանը կամ այլ ծառայությանն առընչվող գործնական հարցաշար և ներկայացնի այն պատվիրատուին։ Կարևոր է, որ վերջինս պատրաստակամ լինի ժամանակին լրացնել և հետ ուղարկել բրիֆը։ Այդ տեղեկությունների հիման վրա է կազմակերպվում ծրագրավորման կամ մարքեթինգի թիմի աշխատանքը։ Իսկ հաճախ՝ երկուսինը միասին։

Լավ բրիֆն իր մեջ ներառում է հետևյալ տեղեկությունները՝

  1. Պրոյեկտի նպատակները
  2. Թիմի աշխատանքի արդյունավետության գնահատման միջոցները
  3. Նախատեսված բյուջեն
  4. Աշխատանքի իրականացման ցանկալի ժամանակը
  5. Տեղեկություններ ընկերության նպատակների և առաքելության մասին

Գտնելով բիզնեսի խնդիրներն ու կարիքները՝ մեր թիմը սկսում է քննարկումները, վերլուծություններն ու փորձարկումները։ Մեր ծրագրավորման ընկերության թիմի անդամները մշտապես հետևում են ոլորտի թրենդներին, օգտագործելով նորագույն տեխնոլոգիական լուծումներ:

Webstart Digital Group-ն առաջարկում է կայքերի ստեղծում, մշակում, SEO առաջխաղացում, թվային մարքեթինգ, SMM, PPC, Targeting, Google My Business առաջխաղացում ծառայություններ, ինչպես նաև փաթեթային լուծումներ՝ շահավետ առաջարկներով և ճկուն զեղչային համակարգով՝ մշտական հաճախորդների համար։

Մանրամասների համար կարող ես կապ հաստատել մեր մասնագետների հետ։