fbpx

SEO-ի թրենդները և Հայաստանը 2022-ում | WEBSTART TEAM REVIEW

15/04/2022
2022 SEO թրենդներըnbsp| WEBSTART

Ի՞նչ է SEO-ն

Օպտիմիզացիան է որոնողական համակարգերում (Google, Yandex, Bing): Երբ աշխատում է թիմ կամ անհատ, որպեսզի կայքդ առաջին հորիզոնականներում ցուցադրվի: Օգտատերերի հարցումները պիտի լինեն ոլորտի հետ կապված և բիզնեսիդ անհրաժեշտ։ Այս ամենն ԱՌԱՆՑ ԻՆՏԵՐՆԵՏԱՅԻՆ ԳՈՎԱԶԴԻ: Մենք չենք սիրում, չէ՞, Գուգլի էջերը թերթել 😉

Եկեք ուսումնասիրենք հայաստանյան SEO-ն և ոլորտի թրենդները WEBSTART-ի SEO մասնագետների՝ Անդրեի ու Սաթիի հետ:

Ըստ Անդրեի, լավ օպտիմիզացված կայք ունենալու համար պետք է ուշադրություն դարձնել նախ՝

  1. Լավ քոնթենթին
  2. Իմաստային կառուցվածքին (սեմանտիկ միջուկ)
  3. Կայքի արագությանը
  4. Կայքում շատ և որակյալ հղումների առկայությանը


Իսկ հիմա` հարց

Ինչպե՞ս տարբերել SEO օպտիմիզացված կայքը


Կարևոր է տեսնել, թե մրցակիցներիցդ ովքեր են ինտենսիվ աշխատում կայքի քոնթենթի և օպտիմիզացիայի վրա: Մասնագետները միշտ նկատում են, թե որ կայքերի վրա են տարվում SEO առաջխաղացման աշխատանքներ: Կիսվենք մի քանի կարևոր կետերով, որոնք, ըստ մեր մասնագետների, կօգնեն տեսնել օպտիմիզացված կայքը, եթե անգամ ոլորտի գիտակ չես:

1. Մետա վերնագրեր և նկարագրություններ

rich snippet մետա նկարագրությունների օրինակ | WEBSTART


Վերևում նշված օրինակը Սաթիի սիրելին է՝ մանրամասն և բազմակողմանի արված օպտիմիզացիայի արդյունք: Կոչվում է Rich Snippet, երբ երևում է ընկերության գրասենյակի տեղը քարտեզի վրա և այլ տեղեկություն: Այսինքն, որոնողական համակարգն առանձնացնում և օգտատիրոջ աչքի համար ավելի ընկալելի է դարձնում տվյալ հղումը: Հետևաբար, ավելի շատ մարդ է մուտք գործում կայք:



Կայքի «վերնագիրը» որոնողական համակարգում և գրավիչ բացատրական փոքրիկ տեքստ՝ ներքևում: Իհարկե, առանց գրագետ ու տեղին օգտագործված բանալի բառերի անհնար է հասնել ԹՈՓ արդյունքների: Մետա նկարագրությունն ու վերնագիրը հնարավորություն են տալիս օգտատերերին ավելի պարզ պատկերացում կազմել, թե ուր են մուտք գործում:

2. Հղումների կառուցվածքը



Օպտիմիզացված հղումներն ունեն այ այսպիսի տեսք: Պետք է պարզ լինի, թե կայքի որ բաժնում է գտնվում օգտատերը: Չենք մոռանում քեյվորդների մասին 🙂

3. Բանալի բառեր
Անդրեն նախ և առաջ նայում է կայքի տեքստային բովանդակությանը. կան արդյոք օգտագործված keyword-ներ: Ներքևում օրինակ է մեր բլոգից: նշված հատվածը հենց նման բառերից է բաղկացած 🙂

7 անվճար գործիք սեօ ի համար բանալի բառեր | WEBSTART

Ի՞նչ է պահանջում հայկական շուկան


Համընդհանուր կարևորության հարցերից՝ անցնենք մեզ: Հայկական շուկայում SEO-ն սկսել է ավելի լայն տարածում գտնել վերջին տարիներին: Ըստ Սաթիի՝ անհամեմատ ավելի բարդ է օպտիմիզացնել նոր ստեղծված հայկական կայքը՝ հայաստանյան շուկայում, քան ցանկացած այլ երկրի լոկալ շուկայում՝ անգլալեզու կայքը:

Նկատում ենք, որ վերջերս բավականին ակտիվ աճ են գրանցում հայալեզու կրեատիվ կայքերն ու լենդինգները, որոնք, երևում է, որ օպտիմիզացվում են: Մենք շատ ենք ուրախանում ցանկացած նման կայքից. առողջ մրցակցությունը միայն բարձրացնում է շուկայի որակը:

Հայկական շուկան նախ և առաջ պահանջում է շատ ավելի խորը keyword research։ Semrush, Ahrefs և այլ գործիքներից օգտվելուց զատ՝ հարկավոր է նաև խորը թեմատիկ փնտրտուքներ անել արդեն manual ձևով:

Ըստ Անդրեի՝ մարդիկ փնտրում են լատինատառ, ինչը բավականին բարդացնում է բանալի բառերի ինտեգրացիան հայատառ քոնթենթում:

Նպաստեք հայկական SEO-ի զարգացմանը, գրե՛ք հայատառ 😃

Webstart seo TEam


2022-ի SEO-ի թրենդները


Խոսակցությունները շատ էին, որ Գուգլի ալգորիթմների հաճախակի փոփոխություններից հետո SEO-ն կարող է կորցնել ակտուալությունը: Ընդհակառակը՝ ցանկացած նման զարգացում նպաստում է ոլորտի բարելավմանը, քանի որ մասնագետները սկսում են է՛լ ավելի զգոն և մանրակրկիտ աշխատել:

Ահա և SEO օպտիմիզացիայի 2022-ի թրենդային կանխատեսումները մեր մասնագետների կողմից:
  

  1. AI vs SEO?

    Սա նշանակում է, որ User Experience-ն այսօր օգնում է, իսկ վաղը հնարավոր է դառնա #1 Ranking Factor-ը, հետևում թողնելով բանալի բառերի կարևորությունը:

  2. Վիդեո քոնթենթի օպտիմիզացիան

    Տեսանյութերի օպտիմիզացիան Youtube-ում և այդտեղից դուրս ավելի՛ ակտուալ է դառնում, քանի որ այսօր նման քոնթենթն ամենաշատ դիտումներն է ապահովում:

  3. Google Search Autofill-ը

    Google-ի որոնման դաշտի Autofill-ը կդառնա ավելի՛ կարևոր, քանի որ դրանից օգտվում են ավելի ու ավելի շատ օգտատերեր: Ալարկոտ ենք 🙂

  4. Կայքի սեմանտիկ միջուկն ու SEO-ն

    Սա նշանակում է, որ կարևոր են ԲՈԼՈՐ բանալի բառերը: Բարև՛, ավելի խորը keyword research 🙂


Այս ամենը վկայում է այն մասին, որ 2022-ում, առավել, քան երբևէ, կարևոր է կայքի ամբողջական օպտիմիզացիան, և եթե դա չանես հիմա՝ հետո, հնարավոր է, արդեն ուշ լինի: