7 օգտակար խորհուրդներ կայքի #redesign-ի մասին

April 12, 2020 Վեբ դիզայն
Կայքիռեդիզայնիառավելություններըnbsp| WEBSTART

Շատերը պնդում են, որ #redesign-ը կարող է շատ ցավոտ ազդեցություն ունենալ կայքի արդյունավետության, որոնման արդյունքներում հայտնվելու և հաճախելիության վրա:


Փորձենք պատասխանել այն հարցին, թե ինչու՞ փոխել կայքի դիզայնը, եթե այն ունի այցելության բարձր ցուցանիշներ։


Նախ չպետք է վախենալ, քանի որ ցանկացած էական փոփոխություն առաջընթաց է, և այն պետք է պարբերաբար տեղի ունենա: Ինչպես նաև չի կարելի մոռանալ մրցակիցների մասին, ովքեր ստեղծում են ավելի առաջադեմ և ավելի հարմարավետ կայք օգտատերերի համար:

redesign-ը փոփոխություն է, որը անդրադառնում է ոչ միայն կայքի տեսքի, այլ նաև ամբողջ կառուցվածքի վրա։

Այս գրառման մեջ մենք կներկայացնենք Ձեզ 7 օգտակար խորհուրդներ կայքի #redesign-ի համար

  1. Կայքի կառուցվածք

    Նախքան #redesign-ը, վերակառուցեք ամբողջ իմաստաբանական կազմը, ներառյալ որոնման հուշումները, վերլուծեք մրցակցների կայքերի կառուցվածքը: Խնդրում ենք նկատի ունեցեք, որ օգտատերերի հարցումները օրեցօր դառնում են ավելի ճշգրիտ:
    Ելնելով նոր իմաստաբանական կազմից՝ իմաստ ունի ընդլայնել կատեգորիաների և ենթադասերի քանակը և ստեղծել նոր ֆիլտրեր:

    Որոնման հարթակներ

    Որպեսզի որոնման հարթակները ճիշտ ընկալեն ձեր կայքի նոր դիզայնը, մի մոռացեք անել հետևյալը.

    🔺 Կարգավորեք կամ ստեղծեք robots.txt ֆայլ
    Հուշում. Փակեք համակարգի բաժինները, ադմինիստրատորի վահանակը, որոնման էջերը (հիշեք, որ ոճը, գրությունները և տառատեսակները պետք է բաց լինեն GoogleBot- ի համար):

    🔺 Ձևավորեք կամ թարմացնեք sitemap.xml կայքի քարտեզը, եթե ստեղծվել են նոր բաժիններ և / կամ էջեր:
    Կարգավորեք ձեր #WebMaster-ի Yandex– ը, Google-ը և Mail-ը, այս գործողությունը անհրաժեշտ է ձեր նորացված կայքի ինդեքսավորմանը հետևելու համար:

    Թվային հսկողություն

    Ճիշտ URL կառուցվածքը օգտատերերին օգնում է ոչ միայն ավելի լավ կողմնորոշվել, այլև հնարավորություն է տալիս որոնման ռոբոտներին ավելի որակով և արագ սկանավորել կայքը: Բացի այդ, URL- ում հիմնական հարցումների առկայությունը մեծ դեր ունի կայքի առաջխաղացման համար։

  2. Մի մոռացեք տեքստերի մասին:

    Ինչպես նշել ենք մեր գրառումներից մեկում, տեքստի որակը և բովանդակությունը շատ մեծ նշանակություն ունի։ Եթե Ձեր հին կայքը ունի ունիկալ բովանդակությամբ տեքստեր, ապա փոխանցեք դրանք Ձեր կայքի նոր տարբերակին:

  3. Փորձարկեք փոփոխությունները

    Նախքան կայքի դիզայնը ամբողջությամբ փոխելը՝ փորձարկեք առանձին տարրեր հին դիզայնի վրա: Եթե փոփոխությունները աշխատել են և ավելի շատ հայտեր կան, ապա կայքի նոր տարբերակում դա նույնպես կաշխատի:

  4. Թողեք «ազատ տարածություն» ՝ խառնաշփոթից խուսափելու համար:

    Ազատ տարածությունը պարտադիր չէ, որ սպիտակ լինի։ Այդ բաց տարածությունները օգնում են, որ ձեր կայքը չշփոթեցնի այցելուներին և օգնում են օգտվողներին հեշտությամբ գտնել այն, ինչն նրանց անհրաժեշտ է:

  5. Ստացեք հետադարձ կապ հաճախորդներից, վերլուծեք փոփոխությունները

redesign-ը երկարատև գործընթաց է: Բոլոր փոփոխություններից հետո անհրաժեշտ է վերահսկել օգտատերերի արձագանքը և անհրաժեշտության դեպքում փոփոխել դիզայնը


window.addEventListener('visibilitychange', function() { !function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window, document,'script', 'https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js'); fbq('init', '644109783541101'); fbq('track', 'PageView'); });