Google AdWords 2022 | WEBSTART TEAM REVIEW

24/06/2022 Մարքեթինգ
տեղադրել գովազդ Googleումnbsp| WEBSTART

Թվային աշխարհը փոփոխվում է կայծակնային արագությամբ։ Եվ եթե շատերի համար մինչ օրս չկա տարբերություն Яндекс և Google որոնողական համակարգերի միջև, ապա մասնագետները վաղուց գիտեն, որ դրանք երկու տարբեր ալգորիթմներով հարթակներ են։ Այսօր թե’ Яндекс և թե’ Google գովազդ տեղադրելն ունի իր օգուտները՝ կախված երկրից և թիրախային լսարանից։ Անդրեի հետ խոսելու ենք հենց Google-ում գովազդ միացնելու նրբությունների մասին։ Անդրեին կհիշես SEO-ի մասին այս նյութից։

Հարմարության տեսանկունից՝ յուրաքանչյուրն ինքն է որոշում, թե որ հարթակից օգտվի։ Երկուսն էլ ունեն բազմաթիվ գործընկերներ, որոնք ևս ցուցադրում են իրենցից գնված գովազդները։ Հետևաբար, նկատվելու մեծ հավանականություն կա։


Ըստ Անդրեի, Google AdWords-ը տալիս է 3 գլխավոր առավելություն՝

  1. Վճարել գովազդի համար, որը վստահ ես, որ հաճախորդդ տեսնում է և քլիք անում վրան։

  2. Շնորհիվ բանալի բառերի՝ գովազդը ցուցադրվում է հենց այն օգտատիրոջը, ով տվյալ ապրանքը կամ ծառայությունը փնտրել է։

  3. Կոնվերսիաների թիվը՝ այն բարձր է, եթե ճիշտ գովազդ ես միացնում։



Google Ads-ի վերջին թարմացումները և գովազդային աշխարհի որոշ նրբություններ

2022-ի սկզբում Google-ը հայտարարություն արեց, ըստ որի, գովազդի ցուցադրությունների մեջ մեծ փոփոխություններ էին սպասվում։ Այս ամենը հիմնավորում են նրանով, որ մարդկանց տեղեկություն փնտրելու եղանակներն ու ձևերը ևս փոխվում են, ինչին պետք է հարմարվել։ Այդ տեսանկյունից՝ responsive search ads-ը, որը եկել է փոխարինելու expanded text ads-ին, շատ ավելի կենտրոնացված է օգտատերերի պահանջներին։

Հիշեցնենք, որ ս.թ. հունիսի 30-ից ի վեր այդ գովազդները խմբագրել չես կարող։ Չնայած նրան, որ շարունակելու ես ստանալ հաշվետվություններ՝ փոփոխություններն այլևս անհասանելի են լինելու։ Բացառություն են միայն «կանգնեցնել», «դադարեցնել» և «շարունակել» ֆունկցիաները։

Անդրեն կարծում է, որ պետք չէ հուսահատվել, քանի որ ցանկցած փոփոխություն թվային աշխարհում տանում է զարգացման և ոլորտի բարելավմանը։ Դա օգնում է գտնել նոր լուծումներ, բացելով մասնագետների առաջ նոր դռներ՝ ավելի լավ հնարավորություններով։

Եվ այսպես, Անդրեն կիսվում է մի քանի զգուշացումներով, որոնց հետևելը կօգնի քեզ ավելի արդյունավետ տեղադրել գովազդ google-ում։

  1. Զգուշացումները

Օրինակ, եթե գովազդային հաշվին գալիս է zero impressions alarm, այսինքն՝ այն ոչ մեկ չի տեսել, ապա հավանաբար կա խնդիր հենց հաշվի հետ։ Պետք է հետևողական լինել նաև error alert-ների ցուցակին, որը պարբերաբար կուղարկվի էլ.փոստիդ։ Համակարգը մշտապես ստուգում և թարմացված է պահում այն։

  1. Բանալի բառերը

Negative keyword-ներն ունեն իրենց ուրույն տեղը, երբ որոշում ես տեղադրել ​​կոնտեքստային գովազդ google-ում։ Անդրեն զգուշացնում է, որ, պատահում է, որ դրանք կոնֆլիկտի պատճառ են հանդիսանում։ Դա ևս պետք է ստուգել։ Որոշ բանալի բառեր կարող են բլոկավորել օգտատերերի ճիշտ թիրախավորած traffic-ը։

  1. Bidding-ը

24 hour bidding schedule-ը հնարավորություն է տալիս անընդհատ վերանայել ինտերնետ գովազդն օրը 24 անգամ և ընտրել լավագույն գինը քլիքի համար՝ համեմատելով դրանք իրար հետ։ Սովորաբար, երբ չես օգտվում տվյալ scheduling-ի հնարավորությունից, դա կարող ես անել օրական 6 անգամ։ Ինչպես նաև կարևոր է օգտագործել mobile bid modifier-ը, որպեսզի ունենաս նաև լավագույն գինը՝ բջջային հեռախոսների օգտատերերի համար։

Բոնուս Անդրեի կողմից։ Սեզոնային բիզնեսի դեպքում կարող ես նաև օգտագործել weather bid modifier-ը՝ հատուկ API-ի միջոցով։


Եվ իհարկե, Անդրեն հորդորում է հատկապես շատ online գովազդներ միացնելու դեպքում պահել հաշվի հիգիենան։ Այն է՝ անջատել քիչ արդյունավետությամբ (ցածր CTR-ով) գովազդները, դադարեցնել առանց ակտիվ բանալի բառերի գովազդները, հանել առանց impression-ների բանալի բառերը։ Այս ամենը կրկնել պարբերաբար, ստուգումներ կատարելով ամեն օր։ Ցանկացած առցանց գովազդի արդյունավետություն կախված է նաև նման մանրուք թվացող քայլերից։


Եթե ընկերության ներկայացուցիչ ես կամ ունես սեփական ձեռնարկություն և ցանկանում ես միացնել google գովազդ ձեր կայքում, ապա կապ հաստատիր մեզ հետ, մեր մասնագետները սիրով կօգնեն։

window.addEventListener('visibilitychange', function() { !function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window, document,'script', 'https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js'); fbq('init', '644109783541101'); fbq('track', 'PageView'); });