Գույների հոգեբանությունը կայքի ձևավորման մեջ

Գույների ճիշտ ընտրությունը կարող է դիրքավորման շատ արդյունավետ գործիք հանդիսանալ։ Գույները ուղղակիորեն ազդում են կայքի այցելուի ենթագիտակցության վրա, իսկ ճիշտ օգտագործվելու դեպքում, վստահություն են առաջացնում և դրական վերաբերմունք ձևավորում ապրանքի նկատմամբ, այդպիսով դրդում են գնումներ կատարել:

Գույները և դրանց ընկալման հոգեբանական բնութագրերը

Գույնի ընկալումը միանշանակ չէ: Թե ինչպես է մարդը նույն գույնի վրա արձագանքում, կախված է շատ գործոններից ՝ բնակության վայր, մշակութային բնութագրեր, կրոնական պատկանելիություն, տարիք, անգամ տվյալ պահին հուզական վիճակ և տրամադրություն:
Բայց կայքի համար գույն ընտրելուց առաջ դուք պետք է ուսումնասիրեք յուրաքանչյուր գույնին բնորոշ ասոցիացիաները, որոնք մարդկանց մեծամասնության մոտ նույնն են:

Կարմիրը` ասոցացվում է ագրեսիայի, ուժի, կրքի, սիրո հետ: Ուշադրություն է գրավում, առաջացնում է անհանգստության և վտանգի զգացողություն:

Նարնջագույն` ասոցացվում է երիտասարդության, ընկերասիրության, դրական, պայծառ հույզերի, էներգիայի հետ: Արթնացնում է ստեղծագործելու ցանկություն։

Դեղին` ուրախության, մանկության, երջանկության գույն: Երբեմն կապվում է համերաշխության և հեղինակության հետ:

Կանաչ` ասոցացվում է առողջության, բնության, զարգացման, շրջակա միջավայրի պաշտպանության, անվտանգության և ֆինանսների հետ:

Կապույտ՝ այս գույնի ընտրությունը վեբ կայքի ձևավորման համար արդարացված կլինի, եթե ձեզ հարկավոր է ձեռք բերել օգտատիրոջ վստահությունը, նրան հանգստություն ներշնչել, հուսալիության զգացում առաջացնել և համոզել ձեր պրոֆեսիոնալիզմի մեջ:

Մանուշակագույն՝ շքեղության, բարդության, ընտրողականության գույն: Ասոցացվում է սիրավեպի, միստիցիզմի, առեղծվածի հետ:

Սպիտակ՝ մաքուրություն, տարածություն, ազատություն, բարություն: Այս գույնը հաճախ օգտագործվում է որպես ֆոն կայքերի ձևավորման մեջ: Այն օպտիմալ լուծում է առցանց խանութների համար, քանի որ այն թույլ է տալիս կենտրոնանալ ապրանքների վրա: Օգտագործվում է գերժամանակակից մինիմալիստական ձևավորում ստեղծելու համար:

Սև՝ նրբություն, լարվածություն, գերիշխանություն, մինիմալիզմ: Պետք է զգույշ լինեք այս գույնի հետ: Այն կարող է ուրախացնել օգտագործողին մինիմալիզմի և շքեղության համադրությամբ սակայն կարող է նաև առաջացնել բացասական արձագանք։

Քանի՞ գույն է անհրաժեշտ ընտրել կայքի ձևավորման համար

Շատ գույներ պարունակող կայքը դժվար է ընկալվում, իսկ շատ քիչ գույների օգտագործման արդյունքում կայքը կարող է միօրինակ տեսք ունենալ։ Այդ իսկ պատճառով ամենաօպտիմալ տարբերակը 3-4 գույնն է՝ հիմնական, լրացուցիչ, ֆոնային և շեշտադրող։

Լյուսի Ոսկանյան

Հոդվածն ամբողջությամբ պատրաստեց քոփիրայթեր
Լյուսի Ոսկանյանը

admin

About admin

Թողնել մեկնաբանություն

Appelle nous